مرزبان: از استقلال انتظار بیشتری وجود داشت/ در وهله اول به اتحاد درون زمین احتیاج داریم

17:10 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۴۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: از استقلال با توجه به نامی که دارد و مهره‌هایش انتظار بیشتری وجود داشت،

به گزارش گروه ورزشی ، علیرضا مرزبان پس از تساوی بدون گل تیم‌های سیاه‌جامگان و استقلال گفت: به مسائلی احتیاج داریم که در وهله اول اتحاد درون زمین است. احتیاج داریم از هم درک داشته باشیم، همدیگر را بپذیریم و به یکدیگر احترام بگذاریم. روی این مسئله کار کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: در نیمه اول با حسین بادامکی می‌توانستیم به گل برسیم و کیوان امرایی هم موقعیت خوبی داشت، در حالی که استقلال فقط یک موقعیت جدی ایجاد کرد.

مرزبان گفت: از استقلال با توجه به نامی که دارد و مهره‌هایش انتظار بیشتری وجود داشت، اما بچه‌های ما خوب کار کردند و توانستند شرایط خوبی داشته باشند. به نظرم اگر یرکوویچ موقعیت خود را در نیمه دوم بهتر استفاده کرده بود، می‌توانستیم به برد برسیم.

سرمربی سیاه‌جامگان درباره مسائل داوری نیز گفت: داوری مشکل خاصی نداشت. همیشه اتفاق‌های کوچکی در زمین وجود دارد، اما خوشحالم که داوران ایران هر روز بهتر می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی ، سرمربی تیم سیاه‌جامگان در نشست خبری پس از بازی هم گفت: ما از 9 امتیاز دیدارهای قبلی تنها یک امتیاز گرفتیم که دردناک است. در بازی با نفت آبادان باید سه امتیاز را کسب می‌کردیم که نگرفتیم. مقابل استقلال خوزستان بازی خوبی انجام دادیم اما روی دو اشتباه دروازه‌بانمان نتیجه را واگذار کردیم. بعد از آن تغییراتی داشتیم. می‌دانستم در بازی با استقلال باید به بازیکنان جوان اعتماد کنم و می‌دانستم این بازیکنان کیفیت لازم را دارند و فقط باید اعتماد به نفس لازم را داشته باشند.

سرمربی سیاه‌جامگان تصریح کرد: تیمی را سازماندهی کردم که چارت خوبی داشت و بچه‌ها نسبت به هم احساس خوبی داشتند. نیمه اول پیش از اینکه استقلال روی دروازه ما خطرناک باشد حسین بادامکی می‌توانست روی یک حرکت خوب دروازه حریف را باز کند اما باید فیلم بازی را ببینیم تا متوجه شوم چه اتفاقی افتاد که این توپ گل نشد. امرایی نیز یک شانس خوب داشت که نتوانست گل بزند. در طرف مقابل استقلال هم شانس‌های زیادی برای گل‌زدن داشت.

مرزبان تاکید کرد: باید به بازیکنانم تبریک بگویم که با تیم بزرگی به نام استقلال مبارزه کردند. باید به بازیکنان جوانمان ابتدا اعتماد کنیم و سپس به فکر ترمیم تیم باشیم. اعتقاد دارم سیاه‌جامگان نیاز به ترمیم دارد تا بازیکنان بتوانند گره‌ها را باز کنند. تمام اهالی فوتبال می‌دانند این تیم نیاز به ترمیم دارد. اگر شما بخواهید در کنسرت بزرگان موزیک بزنید باید بهترین دستگاه‌ها دست شما باشد. در گرجستان بازیکنانی را که به ما معرفی کردند را نخواستیم و بازیکنان دیگری را خواستیم.

وی ادامه داد: با چند بازیکن داخلی نیز صحبت کردیم اما تا زمانی که قطعی نشود نمی‌توانیم در این خصوص اطلاعاتی بدهیم. باید تیم را سازماندهی کنیم و تیم باید شخصیتی داشته باشد که نماینده خوبی برای مشهد باشد. شهر بزرگ نیاز به تیمی بزرگ دارد.

سرمربی سیاه‌جامگان در خصوص عملکرد داور بازی عنوان کرد: در یک صحنه در نیمه دوم واقعا خطا نبود و بازیکن ما تک به تک شده بود و می‌توانستیم گل را بزنیم اما خطا اعلام شد. طبیعتا در آن لحظه اعتراض می‌کنیم اما چیز خاصی نبود که بگویم ادامه‌دار بود. روی هم رفته تیم داوری خوب بود.

مرزبان در خصوص اینکه به نظر می‌رسد این تیم بیشتر میهمان استقلال بود تا میزبان و بیشتر هواداران را طرفداران استقلال تشکیل می‌دادند، خاطر نشان کرد: این مسئله درست می‌شود و نمی‌شود مردم را متهم کنیم که چرا برای حمایت سیاه‌جامگان نیامدند. مردم نیاز دارند فوتبال خوب ببینند اما سیاه‌جامگان در سال سوم خود در لیگ برتر همیشه در بحران و ته جدول بوده است. این موضوع یک مسئله ایستا است و نباز است مردم فوتبال خوب ببینند و به شخصیت آنها توهین نشود. این مردم انتظار برد خانگی را دارند و مطمئن هستم مردم مشهد در ادامه از ما حمایت خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *