قلعه‌نویی: خوشحالی نکردم چون به شهر رشت عِرق دارم/ پرسپولیس و منچسترسیتی مثل هم هستند!

17:05 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۴۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: من از سمت مادری رشتی هستم و به این شهر عِرق دارم.

به گزارش گروه ورزشی ، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل سپیدرود اظهار داشت: یک عرض تسلیت و یک تشکر دارم از مردم ایران که در کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه شرکت کردند؛ از هلال احمر و دیگر ارکان‌ها.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تیم‌های گیلانی مظلوم‌ترین تیم‌های ایران هستند. آن از ملوان، این هم از سپیدرود.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: به نظرم قشنگ‌تر از بازی جو استادیوم بود. لیاقت مردم گیلان بیشتر از اینهاست. از رئیس جمهوری کشورمان می‌خواهم یک نگاه ویژه به این استان داشته باشد. خوشبختانه بعد از شش هفته پیروز شدیم، اما در بازی‌های قبل هم لیاقت‌مان برد بود. امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشند.

قلعه‌نویی با اعلام اینکه تیمش در نیم‌فصل دوم به جز دیدار با پرسپولیس 9 بازی خانگی دارد، تصریح کرد: به نظرم برنامه‌ریزی سازمان لیگ به تیم‌های شهرستانی فشار می‌آورد. از این به بعد بازی‌ها هر چهار روز یک بار برگزار می‌‌شود. به طور مثال ما برای اینکه به رشت بیاییم، چهار پرواز انجام دادیم. این موضوع به تیم‌های شهرستانی فشار خواهد آورد، اما تیم‌های تهرانی راحت به جایی که می‌خواهند سفر می‌کنند. به نظرمحمدی هم خسته نباشید می‌گویم که با دست خالی تیمش هر کاری کرد، اما اعتقاد دارم کار تیم من نباید به اینجا می‌کشید.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پس از گل دوم تیمش خوشحالی نکرده است، گفت: من از سمت مادری رشتی هستم و به این شهر عِرق دارم.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: اعتقاد دارم ما به اندازه‌ای که خوب بازی می‌کنیم امتیاز جمع نکرده‌ایم. شما پرسپولیس و منچسترسیتی را نگاه کنید. وقتی مربیان جدید به این تیم‌ها آمدند یک سال و نیم زمان برد تا تفکر سرمربیان جدید در این تیم‌ها جا بیفتد. امسال هم می‌بینید که هم منچسترسیتی و هم پرسپولیس فوتبال خوبی بازی می‌کنند. فکر می‌کنم تیم ما هم نیاز به زمان دارد. بازیکنان ذوب‌آهن پنج الی شش سال با طرز فکر دیگری کار کرده بودند و امروز با تفکری دیگر آماده بازی‌ها می‌شوند.

قلعه‌نویی با طرح این مدعا که در بازی‌های قبلی هم حق تیمش برد بوده است، خاطر نشان کرد: در بازی با تراکتورسازی حریف حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت. ما لیاقت داریم در پایان فصل جزو سه تیم بالای جدول باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن در واکنش به این پرسش که تیمش در نیمه دوم مالکیت توپ کمتری داشته است، خاطرنشان کرد: به نظر من زمین هم در نتیجه تأثیر داشت. طبیعی است که وقتی ما گل زدیم بازیکنان‌مان کمی عقب کشیدند، اما این بازی یک فایده دیگری هم داشت و آنهم این بود که با وجود اینکه گل خوردیم توانستیم بازی را ببریم. البته ما یک توپ هم به تیر دروازه حریف زدیم و مرتضی تبریزی هم موقعیت‌هایش باید تبدیل به گل می‌شد. این برد ما را به لحاظ روحی و روانی به جدول برگرداند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *