رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اتفاقی تکراری در جودوی ایران/ قهر ملایی با فینال!

7:27 - 30 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۴۲۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش جودوی وزن منهای 81 کیلوگرم جودوی ایران در رقابت‌های گرندپری هلند هم به مدال برنز دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی جودوی ایران در رقابت‌های گرندپری هلند به دو مدال برنز توسط سعید ملایی و جواد محجوب دست یافت. دو مدالی که شاید از دیدگاه مسئولان این فدراسیون بسیار ارزشمند باشد، اما طبیعی است که انتظار از نفر دوم رنکینگ جهانی حضور در فینال گرندپری است.

جودوی ایران با ۶ ملی‌پوش در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد که کسب مدال برنز جواد محجوب پس از حدود ۱۵ ماه دوری از تاتامی خبر خوبی برای جامعه جودو بود. کاپیتان تیم ملی جودو که برای نخستین بار در سنگین وزن روی تاتامی رفته بود، موفق شد نفر سوم وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم شود تا بازگشت باشکوهی به رشته تخصصی خود داشته باشد.
 
اما سعید ملایی که بسیاری از کارشناسان او را ستاره جودوی ایران می‌دانند باز هم در یک میدان بین المللی به مدال برنز دست یافت. به نظر می‌رسد مولایی راه رسیدن به فینال در رقابت‌هایی که حریفانی فراتر از آسیا داشته باشد را هنوز یاد نگرفته و همواره به مدال برنز دست پیدا می‌کند.
 
شاید تکراری‌ترین صحنه این روز‌های جودو کسب مدال برنز سعید ملایی و گذاشتن عکس این مدال در صفحه شخصی این جودوکار است که دیگر جذابیتی برای مخاطبانش ندارد.
 
ملایی که نفر دوم رنکینگ جهانی است باید به این خودباوری برسد که توانایی حضور در فینال را دارد و به کسب مدال برنز اتکا نکند تا شاید در آینده نزدیک در صفحه شخصی این بازیکن حداقل عکس مدال نقره را ببینیم!
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *