دنبال مربی بهتر از طلایی هستیم/ غلامرضا محمدی در همان تیم‌های پایه مربیگری کند بهتر است

9:37 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۱۶۹
عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: به نظرم محمدی در همان تیم‌های پایه فعالیت کند بهتر است، چون کشتی‌گیران جوان را به خوبی می‌تواند آموزش بدهد.

ابراهیم جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص این که تیم امید کشتی آزاد ایران با سرمربیگری علیرضا رضایی می‌تواند در مسابقات جهانی موفق باشد یا خیر، اظهار داشت: چرا این تیم موفق نباشد؟ رضایی به لحاظ اخلاقی بی‌نظیر است و در مربیگری هم سابقه زیادی دارد، ضمن این که خودش در میادین بزرگ جهانی و المپیک کشتی گرفته و نمی‌توان او را بی‌تجربه قلمداد کرد.

وی ادامه داد: من به تیم کشتی امید ایران امیدوارم و به نظرم این تیم می‌تواند در مسابقات جهانی از آبروی کشتی ایران دفاع کند.

عضو شورای فنی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که تکلیف کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد چه زمانی مشخص خواهد شد، تصریح کرد: فعلا که طلایی به کار خودش ادامه می‌دهد. پس از انتخابات فدراسیون کشتی درباره کادر فنی تیم ملی تصمیم‌گیری خواهیم کرد. فعلا که گزینه‌ای برای جانشینی طلایی نداریم.

جوادی درباره احتمال انتخاب غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: محمدی در حال حاضر در تیم‌های پایه کار می‌کند. به نظرم محمدی در همان تیم‌های پایه فعالیت کند بهتر است، چون کشتی‌گیران جوان را به خوبی می‌تواند آموزش بدهد. با این حال ما به همه گزینه‌ها فکر می‌کنیم و دنبال این هستیم که مربی بهتر از طلایی بهتر پیدا کنیم. البته احتمال این هم که طلایی در سمتش ابقا شود وجود دارد. در نهایت این که ما با کسی تعارف نداریم و هر کسی که ضعیف کار کند را کنار می‌گذاریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *