احتمال آبگرفتگی معابر در نقاط زلزله‌زده کرمانشاه/ شروع روز در "ازگله" با پس لرزه

9:13 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۱۴۷
در شرایطی که وارد هشتمین روز پس از زمین لرزه 7.3 ریشتری کرمانشاه شده ایم، سازمان هواشناسی در رابطه با آغاز بارش ها و احتمال آبگرفتگی معابر در مناطق زلزله زده هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سازمان هواشناسی در رابطه با احتمال بارش شدید باران در مناطق زلزله زده کرمانشاه هشدار داد. در این شرایط توصیه شده شهروندان زلزله زده، نسبت به پوشاندن چادرهای مسافرتی خود با پلاستیک اقدام کنند.

توزیع ۸۲ هزار و ۵۴۷ چادر در میان زلزله زدگان کرمانشاه
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۷

به گزارش گروه جامعه ، مرتضی سلیمی، رئیس جمعیت امداد و نجات هلال احمر در خصوص اقلام امدادی توزیع شده در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۸۲ هزار و ۵۴۷ دستگاه چادر به همراه ۲۳۹ هزار تخته پتو و ۶۴۰ هزار قوطی کنسروجات از محل منابع جمعیت هلال احمر و کمک های مردمی توزیع شده است.

ترافیک در تمام محور‌های کرمانشاه به حالت عادی بازگشت
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۲

به گزارش گروه جامعه ، بنا بر اعلام پلیس راه راهور ناجا، ترافیک در محور‌های استان کرمانشاه به حالت عادی برگشته و وضعیت تردد خودرو‌ها روان است.

همچنین محدودیت‌های تردد وسایل نقیله شخصی که در چند روز اخیر اعمال شده بود همچنان ادامه دارد.

100 زن کرمانشاهی با فوت همسر سرپرست خانوار شدند
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۱

به گزارش گروه جامعه ، بر اساس گزارش مددکاری سازمان بهزیستی، در زلزله کرمانشاه نزدیک بر ۱۰۰ زن با فوت همسر، سرپرست خانوار شدند.

همچنین ۱۱۸ نفر در این بلای طبیعی دچار معلولیت شدند.

 

اعلام فهرست اقلام مورد نیاز در مناطق زلزله زده از سوی هلال احمر 
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۸

به گزارش گروه جامعه ، حسین کتابدار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در رابطه با اقلام مورد نیاز در مناطق زلزله زده گفت: اجناسی از قبیل انواع اجسام و وسایل گرمایشی شامل پتو، بخاری و...، انواع وسایل بهداشتی شامل صابون (مایع و جامد)، پودر شستشو، پوشک بچه، لوازم بهداشتی بانوان، مواد غذایی کنسرو شده با تاریخ مصرف بالا، کف پوش و موکت و نایلون جهت پوشش چادرهای اسکان برای زلزله زده ها مورد نیاز است. 

 

 
زمین لرزه 3.5 ریشتری "ازگله" را لرزاند
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۱

صبح امروز زمین لرزه ای به قدرت 3.5 ریشتر در ازگله کرمانشاه به ثبت رسید تا شهروندان زلزله زده این منطقه، همانند روزهای گذشته، صبح خود را با پس لرزه آغاز کنند.

این زمین لرزه در عمق 9 کیلومتری زمین رخ داده است.

 

حضور فرمانده نیروی انتظامی در سرپل ذهاب
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۰

به گزارش گروه جامعه ، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی به منظور بررسی آخرین اقدامات انتظامی در مناطق زلزله زده به سرپلذهاب سفر کرد.

 فرمانده ناجا با حضور در قرارگاه عملیاتی فرماندهی و مدیریت بحران ناجا در سرپلذهاب با فرماندهان میدانی گفتگو کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انتظامی انجام شده در مناطق زلزله زده قرار گرفت.

 

 

آبگرفتگی معابر و کاهش دما در کرمانشاه
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۰۹

محمد خسروی، مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه نسبت به آبگرفتگی معابر و کاهش دما در استان و به ویژه نقاط زلزلهزده هشدار داد.

وی گفت: از امروز دوشنبه تا روز چهارشنبه موج نخست بارش ها را در کرمانشاه و شهرهای این استان شاهد خواهیم بود و در موج دوم از روز پنج شنبه آغاز می شود، شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود.

این خبر تکمیل می شود...



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *