رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برای اولین بار توانستیم 7 برد پیاپی در لیگ برتر داشته باشیم/ تیم‌های لیگ برتری در یک سطح هستند

8:58 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۱۴۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال تقریبا در یک سطح هستند.

عادل بناکار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با پیروزی تیمش مقابل خاتم اردکان از هفته هفتم لیگ برتر والیبال گفت: تیم خاتم اردکان بسیار زیبایی ارائه داد و ما هم کار بسیار مشکلی مقابل تیم این تیم داشتیم.

وی ادامه داد: در ست اول تیم حریف را تقریبا دست کم گرفتیم و باعث شد تا در این ست نتیجه را به حریف واگذار کنیم. اما در ست دوم بازیکنانمان به خودشان آمدند که باعث شد تا امتیازات خوبی کسب کنیم و به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز تصریح کرد: بازی بسیار خوبی مقابل تیم خاتم اردکان انجام دادیم و فشار زیادی روی بازیکنان دو تیم بود. به هر حال ما در نهایت بازی بهتری انجام دادیم و جو بسیار خوبی از سوی تماشاگران تیم ما حاکم بود.

بناکار در رابطه با هفته هشتم و دربی آذربایجان بین دو تیم شهرداری ارومیه و تبریز عنوان داشت: هر دو تیم بازی بسیار خوبی به نمایش می‌گذارند و بازیکنان قدرتمندی هم دارند، به هر حال دربی شرایط حساس خود را دارد اما ما برای کسب 3 امتیاز تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال تقریبا در یک سطح هستند و باعث شده است تا رقابت‌ها بسیار تنگاتنگ شود، ما خوشبختانه برای اولین بار است که توانستیم در لیگ برتر 7 برد پیاپی داشته باشیم. ان‌شاءلله که پیروزی‌های ما تداوم داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *