جذب بازیکن به سبک گل‌محمدی/ چراغ سبز «یحیی» به سربازها

11:32 - 28 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۹۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسلما تراکتورسازی برای بازیکنان معمولی سرباز جایی ندارد اما قطعا برای به دست آوردن ستاره‌های سرباز هر کاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، با نزدیک شدن به فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران، بازار شایعات، مذاکره‌ها و رایزنی‌ها برای جذب بازیکن داغ شده است.

در این بین باشگاه تراکتورسازی بعد از 2 پنجره محرومیت در فصل نقل‌وانتقالات می‌خواهد فعالیت زیادی در زمستان داشته باشد. تراکتوری‌ها به غیر از جذب بازیکنان معمولی به دنبال جذب بازیکن سرباز هم هستند.

در این شرایط و در چند وقت گذشته به صورت غیر رسمی با بازیکنان سرباز زیادی برای تراکتوری شدن مذاکره شده که شاید احسان پهلوان، علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی مهمترین این بازیکن‌ها بوده‌اند. البته با توجه به اینکه تراکتورسازی تنها تیم لیگ برتری است که مجوز جذب سرباز را دارد شاید این مذاکرات طبیعی باشد. بالاخره تراکتورسازی می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و باید تیمی قدرتمند تشکیل دهد.

نکته جالب اینجاست که یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تراکتورسازی قطعا در جریان این مذاکرات وجود دارد اما به شکل جالب و غیر حرفه‌ای این مسئله را تکذیب می‌کند. گل‌محمدی در آخرین مصاحبه خود در مورد جذب بازیکن جدید گفته: «هنوز 4 هفته به پایان نیم‌فصل اول باقی مانده و طبیعتاً نمی‌توان تصمیم قطعی در این خصوص گرفت. من پیش از این هم اعلام کردم که درست نیست قبل از قطعی شدن شرایط تیم در نیم‌فصل با بازیکنی مذاکره یا حتی نام کسی را مطرح کنیم. مطرح شدن نام بازیکنان مختلف در رسانه‌ها طبیعی است، اما هنوز هیچ اتفاقی در این بخش نیفتاده است». این در شرایطی است که امکان ندارد گل‌محمدی از روند مذاکرات بین باشگاه و بازیکنان مورد نظر بی خبر باشد.

گل‌محمدی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در خصوص جذب بازیکنان سرباز هم می‌گوید: « ما مرجع نظامی تصمیم‌گیرنده در خصوص وضعیت خدمت بازیکنان نیستیم. از سوی دیگر هم نه می‌خواهیم و نه می‌توانیم بازیکنی را مجبور کنیم که برای گذراندن خدمت سربازی به اینجا بیاید. من پیش از این هم اعلام کردم که بسیاری از بازیکنان در ماه‌های گذشته با من تماس گرفته و اعلام کرده‌اند مشکل اعزام به خدمت دارند و در نیم‌فصل دوم نمی‌توانند بازی کنند. باید بگویم بسیاری از این درخواست‌ها را قبول نکردیم، چون محدودیت‌هایی برای جذب بازیکن داریم و باید به‌صورت هدفمند یارگیری کنیم، با وجود این، طبیعی است که بازیکنان سرباز مایل به حضور در باشگاه بزرگ و پرهواداری مثل تراکتورسازی باشند و بخواهند با پیراهن این تیم در مسابقات داخلی و آسیایی به میدان بروند». 

گل‌محمدی یکجا می‌گوید که نمی‌توانند بازیکنی را مجبور به حضور در تراکتورسازی کنند و محدودیت‌هایی در این زمینه وجود دارد، اما یک خط پایین‌تر با زیرکی خاصی به ستاره‌های سرباز لیگ برتر چراغ سبز نشان می‌دهد و اعلام می‌کند هر بازیکن سربازی مایل است به تراکتورسازی بیاید.

البته شاید صحبت‌های گل‌محمدی هم درست باشد، مسلما تراکتورسازی برای بازیکنان معمولی سرباز جایی ندارد اما قطعا برای به دست آوردن ستاره‌های سرباز هر کاری می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *