هیچکس از خانواده پرسپولیس جدا نمی‌شود/ از حضور نژادفلاح بی‌خبرم!

10:51 - 28 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۹۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:هیچکس از خانواده پرسپولیس جدا نخواهد شد و همه جزو یک خانواده هستند.

به گزارش گروه ورزشی ، آنطور که از وزارت ورزش و جوانان خبر می‌رسد با استعفای علی اکبر طاهری مدیر عامل باشگاه پرسپولیس موافقت شده است و در همین راستا به احتمال فراوان محمد حسین نژادفلاح به عنوان مدیر جدید باشگاه پرسپولیس از سوی این وزارت خانه معرفی خواهد شد.

در همین راستا با جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت‌وگویی داشتیم که او مانند اکثر اوقات از این شرایط ابراز بی اطلاعی کرد.

کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در رابطه با موافقت مسئولان وزارت ورزش با جدایی علی اکبر طاهری اظهار داست: از این موضوع اطلاعی ندارم. هیچکس از خانواده پرسپولیس جدا نخواهد شد و همه جزو یک خانواده هستند.

وی در مورد حضور محمدحسین نژادفلاح در پرسپولیس هم تصریح کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم. من در راه ورزشگاه آزادی هستم تا با همکاری‌های صورت گرفته اقلامی را تهیه کنیم و برای مناطق زلزله‌زده ارسال کنیم و از این مسائل بی‌اطلاع هستم.

به گزارش میزان، کاشانی در حالی در اکثر مصاحبه‌هایش از مسائل رخ داده در باشگاه پرسپولیس ابراز بی اطلاعی می‌کند که عنوان رئیس هیئت مدیره را یدک می‌کشد. کاشانی یا واقعا از همه چیز بی اطلاع است که این موضوع برای رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس فاجعه است یا دلش می‌خواهد خودش را بی اطلاع جلوه بدهد تا وارد حاشیه نشده و احتمالا پستش را از دست ندهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *