محیط‌بانان کرمانشاهی سهم پوتین امسال خود را به زلزله‌زدگان اهدا کردند

10:32 - 28 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۹۶۱
محیط بانان و کارکنان محیط زیست استان کرمانشاه سهمیه پوتین سال ۹۶ خود را به زلزله زدگان اهدا کردند.

محیط‌ بانبه گزارش گروه جامعه ، غلامحسین کاظمی، مدیر کل محیط زیست کرمانشاه گفت: در همان لحظات اولیه زلزله همزمان با همه مردم غیور سراسر کشور و تاکید ریاست سازمان در خصوص خدمت رسانی فوری به زلزله زدگان نیروهای محیط بان نیز اقداماتی را انجام دادند. 

وی افزود: بدین منظور در اداره کل محیط زیست استان بی درنگ نسبت به تشکیل جلسه مدیریت بحران و نحوه کمک رسانی اقدام و تیم های عملیاتی تشکیل شد.

این مسئول گفت: همزمان از سراسر ادارات کل محیط زیست استانها و تشکل های مردم نهاد به کرمانشاه مراجعه و ضمن ابراز همدردی، با همکاری کارکنان این اداره نسبت به توزیع اقلام و کمک های ارسالی از سازمان و سایر محیط زیست استانها اقدام کردند و در مناطق صعب العبور با استفاده از خودروهای سازمانی اقدامات فوری به عمل آمد.

مدیر کل محیط زیست کرمانشاه گفت: هر سال با توجه به شرایط خدمتی، محیط بانانی که در مناطق مشغول خدمت هستند، استحقاقی پوتین و سایر اقلام ضروری دریافت می کنند که امسال به محض دریافت این اجناس و با توجه به برودت هوا در مناطق آسیب دیده، محیط بان ها خودجوش پیشنهاد توزیع کفش های ایمنی خود را به آسیب دیدگان ارائه کردند.

وی افزود: این پوتین ها توسط محیط بانان در روستاهای زلزله زده امام عباس، الیاسی وکوییک و...بین زلزله زدگان توریع شد.

کاظمی تاکید کرد: اکنون در مناطق زلزله زده با توجه به تخریب سازه ها و وجود آوارها در منازل در اختیار گذاشتن کفش مناسب یکی از اولویت های مهم برای اسیب دیدگان است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *