امکانات اولیه در سطح روستا و شهر باید به زلزله‌زدگان اختصاص یابد/ مجلس حمایت‌ بیشتری از مردم زلزله زده خواهد داشت

9:41 - 28 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۹۴۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف همدردی با مردم زلزله زده به استان کرمانشاه سفر کرده‌ایم تا خدماتی که دولت و ارگان‌های مختلف به مردم زلزله زده داده اند را بررسی کنیم.

امکانات اولیه در سطح روستا و شهر باید به زلزله‌زدگان اختصاص یابد/ مجلس حمایت‌ بیشتری از مردم زلزله زده خواهد داشتبه گزارش گروه سیاسی ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که امروز (یکشنبه، 28 آبان ماه) به استان کرمانشاه سفر کرده است، در بدو ورود به این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف سفر ما این است که اولا با توجه به این حادثه بسیار دردناک و سختی که در منطقه رخ داده از نزدیک با مردم همدردی کنیم و خدماتی که دولت و ارگان های مختلف داده اند را بررسی کنیم.

وی افزود: برخی از وزرا نیز تشریف آورده‌اند تا تصمیماتی را که در دولت گرفته‌اند و اینجا نیاز است مجددا بررسی شود.

لاریجانی متذکر شد: خوشبختانه هم بنیاد مسکن برای اسکان دائمی مردم زلزله زده فعال شده است و مصوباتی نیز در دولت برای مسکن شهری و مسکن روستایی تصویب شده و منابعی که باید بلاعوض پرداخت شود و وام های ارزان قیمتی که باید داده شود مشخص شده است.

به گزارش خانه ملت، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات اولیه در سطح روستا و شهر باید داده شود و از نزدیک نیز شرایط را می بینیم و اگر نیاز باشد مجلس هم در مصوبات خود حمایت های بیشتری را خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *