رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سپاه روزانه هزاران پرس غذای گرم برای زلزله‌زدگان تهیه و توزیع می‌کند/ گروه‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در منطقه مستقر هستند

16:27 - 27 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۸۵۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت:گروه‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه برای امداد رسانی به زلزله‌زدگان از مناطق شمال غرب اعزام شده‌اند و در منطقه مستقر هستند.

سردار پاکپور: سپاه روزانه هزاران پرس غذای گرم برای زلزله زدگان تهیه و توزیع می کند/گروه های مهندسی نیروی زمینی سپاه در منطقه مستقر هستندبه گزارش گروه سیاسی ، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه درباره آخرین اقدامات انجام شده نیروی زمینی سپاه در امداد رسانی به زلزله زدگان غرب کشور اظهار داشت: روزانه هزاران پرس غذا برای زلزله‌زدگان تهیه و بین عزیزان حادثه دیده توزیع می‌کنیم. در روستاها از نظر غذا مشکلی وجود ندارد. دولت، هلال احمر و ستاد بحران و سپاه همه در حال تلاش هستند تا کمک قابل تحسین مردم را به دست زلزله‌زدگان منطقه غرب کشور برسانند.

 وی درباره سازوکار توزیع چادرها افزود: براساس تعداد خانوار روستاها آمار گرفته و برهمین اساس چادرها تا روستاهای دورافتاده توزیع می‌شود.

 سردار‌ پاکپور درباره سازوکار امداد رسانی بیمارستان‌های صحرایی گفت:در حوزه امداد پزشکی ۶ بیمارستان صحرایی از سوی نیروی زمینی سپاه ایجاد شده است که هدف از آن کمک‌رسانی و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به حادثه دیدگان زلزله اخیر است. این بیمارستان در درمان مجروحان و مصدومان نقش مهمی را ایفا کرده است.

 آنطور که سپاه‌نیوز گزارش داده است، وی با اشاره به تجربیات انبوه بهداری نیروی زمینی سپاه در حوزه مدیریت بحران ادامه داد: کادرهای بیمارستانی ما بسیار با تجربه هستند و در مناطق مختلف استان کرمانشاه در حال امداد رسانی هستند.

 فرمانده نیروی زمینی سپاه درباره ساز و کار آوار برداری مناطق زلزله زده گفت : باید صورت برداری ها برای شروع آوار برداری انجام شود و نیز دفن احشام اصولی انجام شود.

 وی تاکید کرد : ما گروه های مهندسی خود را برای تسریع پروسه آوار برداری از شمال غرب به منطقه اعزام کردیم و بیش از ۱۰۰۰ دستگاه تجهیزات مهندسی در منطقه برای آوار برداری و عملیات مهندسی مستقر هستند.

 فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان ابعاد سرعت عمل یگان های سپاه در امداد رسانی ضربتی به زلزله زدگان گفت : گروه های مهندسی نیروی زمینی سپاه پس از وقوع زلزله غرب کشور به سرعت وارد عمل شدند و مسیرها را باز کردند.

انتهای خبر/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *