تسلیت هنرمندان به مناسب شهادت امام رضا (ع)/افشای پشت پرده سینما توسط بازیگر اخراجی ها+عکس

16:45 - 27 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۸۴۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بیست و هفتمین روز از آبان ماه 96 با اخبار و حاشیه هایی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گلایه‌های "سیروس کهوری نژاد" در عرصه بازیگری اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیست و هفتمین روز از آبان ماه 96 با اخبار و حاشیه هایی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گلایه‌های "سیروس کهوری نژاد" در عرصه بازیگری اشاره کرد.

بسته فرهنگی میزان

وی با اشاره به پشت پرده های سینما از وجود برخی روابط ناسالم در آن و همچنین ابتذال رایج در برخی آثار اکران شده طی سالهای گذشته اشاره کرد.

تحلیل دقیق و آمار فروش فیلم های نیمه اول و دوم سال دیگر خبر مهم روز گذشته بود. طبق این تحلیل که توسط خبرنگار گروه فرهنگی تنظیم شده فیلم سوزی در نیمه دوم سال مورد بحث قرار گرفته است.

پشت پرده سینمای امروز به روایت سیروس کهوری‌نژاد/ابتذال در فیلم‌ها، پدر را مقابل فرزندش شرمنده می‌کند

سیروس کهوری‌نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه تئاتر و سینما گفت: در حال حاضر فیلم سینمایی "من دیوانه نیستم" که به عنوان بازیگر در آن حضور دارم در مرحله مونتاژ است و به زودی اکران خواهد شد همچنین برای بازی در فیلم سینمایی "هالیوودی ها" به کارگردانی حامد کلاهداری قرارداد بسته‌ام که 4 روز دیگر تولید آن شروع می شود.

بازیگر فیلم "اخراجی ها" درباره عرصه بازیگری و ابعادی که این هنر با آن رو به رو است اظهار کرد: بازیگری از نظر من یک وظیفه اجتماعی است و باید بازیگر وظیفه اجتماعی خود را درست انجام دهد. بزرگان عرصه بازیگری و در درجه بعد بازیگرانی مثل ثریا قاسمی، رضا کیانیان، و پرویز پرستویی علاوه بر هنر بازیگری به بعد اجتماعی کار خود توجه دارند و مواظب هستند که چگونه رفتار کنند.

پشت پرده سینمای امروز از زبان کهوری نژاد/ابتذال در فیلم های امروز، پدر را مقابل فرزندش شرمنده می‌کند
کهوری نژاد درباره وظیفه یک بازیگر در انتخاب نقش ها و توجه به مخاطبان در ایفای یک نقش توضیح داد: بازیگر باید توجه داشته باشد که به راحتی‌ نمی‌تواند یک نقش را انتخاب کند زیرا که انتخاب او صرفا به خودش مربوط نمی شود و بعد اجتماعی دارد، اما در بسیاری مواقع برخی بازیگران به شکل و ساختار اثری که در آن بازی می کنند و همچنین نگاه مخاطبان توجه نمی کنند.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

روایت پاک نیت از زیارت ده روزه خود در حرم امام هشتم(ع)/هیچکس از بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) دست خالی بر نمی‌گردد

محمود پاک‌نیت بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، با اشاره به شهادت جانسوز امام رضا(ع) گفت: به نوبه خود شهادت امام هشتم، امام علی بن موسی رضا(ع) را به تمامی ایرانیان و مسلمانان ایران و جهان تسلیت می‌گویم.

محمود پاک‌نیت

بازیگر سریال "یوسف پیامبر" با اعلام ارادت همیشگی خود به "امام رضا (ع)" افزود: حضرت ثامن الائمه برآورده کننده تمامی حاجات است. هر ایرانی که به درگاه ایشان برود بی شک دست خالی برنگشته و به حاجت خود می رسد. من هرگاه مشکلی و یا نیاز و خواسته ای داشته باشم به زیارت امام هشتم(ع) رفته و از او حاجتم را می خواهم.

وی در همین راستا افزود: زیارت امام رضا (ع) سعادتی است که باید برای آن طلبیده شویم. من هر وقت بتوانم و قسمت شود به زیارت می‌روم.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

دی‌کاپریو و برد پیت همبازی می‌شوند/پروژه جدید تارانتینو ژانویه کلید می‌خورد+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، کوئینتین تارانتینو در واکنشی جدید اخبار منتشر درباره ساخت فیلمی درباره خانواده چارلز منسن را رد کرد و گفت که این فیلم به اتفاقات سال 1969 می پردازد.

کوئینتین تارانتینو

وی با توجه به مشکلات فراوانی که برای "هاروی واینستاین" تهیه کننده اکثر کارهای او پیش آمده کمی از سینما فاصله گرفته و می‌خواهد در آرامش کامل فیلمنامه تازه ترین فیلم خود را با حال و هوایی عاشقانه تر ژانویه امسال کلید بزند.

شارون تِیت بازیگر و همسر رومن پولانسکی کارگردان توسط منسن و پیروانش در سال ۱۹۶۹ در خانه‌اش به قتل رسید. پیش از این گفته شده بود این قتل سوژه تازه‌ای برای کارگردان سینما هالیوود شده تا تارانتینو علاوه بر نگارش فیلمنامه کارگردانی آن را نیز بر عهده گیرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

آمار دقیق فیلم سوزی در سینمای ایران/تفاوت هشتاد میلیارد تومانی در گیشه نیمه اول و دوم سال 96+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، وضعیت اکران در نیمه دوم سال همواره از سوی اکثر کارگردانان سینما مورد نقد بوده و به گفته اکثر فیلمسازان این روند اکران باعث شکست اقتصادی آثار خواهد شد.

البته شورای صنفی نمایش همواره مخالف این قضیه بوده و اعتقاد دارد که اکران در نیمه دوم سال نمی‌تواند موجب ورشکستی مالی آثار سینمایی شود.

فیلم سوزی در نیمه دوم سال

آنچه این روزها به "فیلم سوزی" شهرت یافته به اکران تعداد بالایی از آثار سینمایی از مهر ماه هر سال باز می گردد. اتفاقی که امسال و با اکران تعداد بسیار بالایی از فیلم‌ها شدت دو چندان گرفته و انتقاد بسیاری از فیلمسازان را در برداشته است.

نگاهی بر جدول فروش سینمای ایران به خوبی نشان دهنده فروش بسیار پایین اکثر آثاری است که در نیمه دوم سال روی پرده می روند. عدم توزیع مناسب آثار کمدی و اجتماعی در دو نیمه سال یکی از مهم‌ترین دلایل این نقطه ضعف بزرگ است به طرزی که این روزها خبری از کمدی های پرفروش نیمه اول سال در سینماها وجود ندارد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

چرا امام هشتم (ع) را با نام رضا می شناسند؟/راضی بودن به رضای خدا سیره ثامن الائمه است

محمدرضا کربلایی کارشناس مذهبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی درخصوص نام اصلی امام هشتم (ع) گفت: تمامی دوستداران و عاشقان امام هشتم (ع) ایشان را با نام امام رضا (ع) خطاب می کنند و همواره این نام در خانه های مردم برده می شود اما نام اصلی امام هشتم (ع) "علی" است.

وی درباره دلیل نامیدن حضرت ثامن الائمه (ع) به نام رضا، ادامه داد: چندین دلیل را می توان برای این نامگذاری ذکر کرد که نخستین آنها این است که ایشان در آسمان مورد رضایت خداوند و در زمین مورد رضایت خاتم پیامبران (ص) و امامان معصوم (ع) بودند.

امام رضا (ع)
این کارشناس مذهبی تصریح کرد: امام رضا(ع) همواره راضی به رضای پروردگار و از این خصلت ارزشمند به طور کامل برخوردار بودند. راضی بودن به رضای خدا در این امام بزرگوار در حالی اتفاق افتاد که بندگان معمولی در بسیاری از شرایط ، ناراضی هستند و خدا را بابت نعمت‌های بیشماری که به آن‌ها عطا کرده است، شکر نمی‌کنند. دلیل شهرت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به نام "رضا" این است که تمامی افراد و حتی مخالفان، ایشان را پسندیدند و آن حضرت مورد رضایت همگان بودند.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *