نبی: تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شوند/ جمع‌بندی بسیار خوبی از سوی وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت

16:04 - 27 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۸۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها گفت:در نهایت کار نوعی پیش خواهد رفت که باعث تقویت و حضور پرقدرت باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی محمدنبی در خصوص جلسه امروز (شنبه) مسئولان سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با وزیر ورزش و جوانان گفت: در این جلسه چهارچوب عملکرد سه باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین روند کاری که باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال در این زمینه انجام دادند را به وزیر توضیح دادیم.

رئیس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها ادامه داد: موضوع رسیدگی مجموعه فعالیت‌های ارسالی به سامانه کنفدراسیون فوتبال آسیا توسط باشگاه‌ها از سوی هیئت بدوی مطرح شد و در نهایت جمع‌بندی بسیار خوبی از سوی وزیر ورزش و جوانان صورت گرفته است.

وی با تأکید بر تقویت تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا افزود: در نهایت کار نوعی پیش خواهد رفت که باعث تقویت و حضور پرقدرت باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد. امیدوارم با حمایت خانواده ورزش، پیشکسوتان، بازیکنان و مربیانی که تیم‌های‌شان در لیگ قهرمانان حاضر هستند و همچنین حمایت فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و وزارت ورزش، نتیجه خوبی برای کشورمان حاصل شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *