سازمان حمایت نمی‌تواند در قیمت‌گذاری لوازم خانگی دخالت کند

6:00 - 30 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۷۶۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی با تاکید بر اینکه سازمان حمایت متوجه اوضاع صنعت لوازم خانگی کشور نیست، گفت: طبق توافقی که در گذشته صورت گرفته، انجمن‌ها می‌توانند مستقیما قیمت‌ها را تعیین کنند و سازمان حمایت نمی‌تواند برای قیمت‌گذاری دخالت داشته باشد.

سازمان حمایت نمی‌تواند در قیمت‌گذاری لوازم خانگی دخالت کند/ با این مدیریت به جایی نمی‌رسیمحمیدرضا غزنوی در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد درباره واکنش سازمان حمایت درباره اعلام افزایش قیمت محصولات لوازم خانگی، اظهار کرد: سازمان حمایت همانطور که از اسم آن مشخص است باید هم از مصرف کنندگان و هم از تولیدکنندگان حمایت کند اما، به بهانه حمایت از مصرف کننده توجه‌ای به مشکلات تولیدکنندگان نشده است.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه قیمت ارز، قطعات، محصولات پتروشیمی و فولادی گران شده است، افزود: سازمان حمایت بطور یک جانبه و برای کسب محبوبیت، توجهی به این مسائل ندارد.

وی افزود: از ابتدای سال تمام هزینه‌ها افزایش داشته اما، قیمت لوازم خانگی ثابت مانده، سازمان حمایت به این افزایش‌ها بی توجه است و نگران نابودی تولید نیست.

غزنوی با تاکید بر اینکه سازمان حمایت متوجه اوضاع صنعت لوازم خانگی کشور نیست، گفت: با این نوع مدیریت کردن به جایی نمی‌رسیم.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی ادامه داد: طبق توافقی که در گذشته صورت گرفته، انجمن‌ها می‌توانند مستقیما قیمت‌ها را تعیین کنند و سازمان حمایت نمی‌تواند برای قیمت‌گذاری دخالت داشته باشد.

وی گفت: سازمان حمایت به راحتی به شرکت‌های دولتی اجازه افزایش قیمت می‌دهد، اما نوبت به بخش خصوصی که می‌رسد ادعای قانونمداری بودن می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *