هر کس می‌گوید در فوتبال ایران دعانویس و رمال وجود ندارد، دروغ می‌گوید /شفر به ایران آمده که نتیجه بگیرد

12:55 - 27 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۷۵۹
بازیکن سال‌های پیش استقلال و پرسپولیس وجود جادوگر و رمال در فوتبال ایران را تایید می‌کند و معتقد است هرکس می‌گوید دعانویس و رمال وجود ندارد، دروغ می‌گوید.

هر کس می‌گوید در فوتبال ایران دعانویس و رمال وجود ندارد، دروغ می‌گوید /شفر به ایران آمده که نتیجه بگیردبه گزارش گروه فضای مجازی ،علی علیزاده نامی آشنا در فوتبال ایران است. مهاجمی که با پرتاب‌های اوت بلندش در استقلال، پرسپولیس و بعدها مس‌رفسنجان نام خود را در فوتبال ماندگار کرد.

او مدتی است وارد عرصه مربیگری شده و هدایت تیم امید مس رفسنجان را برعهده گرفته است.در گفتگویی با وی صحبت های جالبی پیرامون سحر و جادو در فوتبال ایران و سرمربی جدید استقلال شنیدیم.

* شما در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده‌اید. نظری درباره اتفاقات اخیر سیرجان و سحر و جادو دارید؟

این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. خود من چند سال پیش در یکی از تیم‌های مطرح دیدم که چیزی درون دروازه می‌پاشند، رفتم و دلیلش را از سرپرست و سرمربی پرسیدم که گفتند به من ارتباطی ندارد.

در تیم‌های بزرگ هم چنین اتفاقی رخ داده و این اتفاقات را باید مدیریت کرد. رمال‌ها و دعا نویس‌ها را باید از دور تیم‌ها دور کرد. هرکس می‌گوید دعانویس وجود ندارد، دروغ می‌گوید چون هست. ممکن است عده‌ای اعتقاد نداشته باشند.

* فکر می‌کنید وینفرد شفر در استقلال موفق می‌شود؟

شفر یک مربی بسیار تا بسیار حرفه‌ای است. در مطبوعات هم خواندم یک کمک خیلی خوب هم آورده است. نیم فصل چند بازیکن از این تیم جدا می‌شود چند بازیکن اضافه می‌شود و شک نکنید شفر آمده ایران که ننتیجه بگیرد و می‌تواند این کار را انجام دهد. به نظر من اگر یک مهاجم گلزن تمام‌کننده بیاورد، تیم استقلال تیمی می‌شود که کمبود ندارد.

 

 

منبع:ایلنا

 

 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *