بازیگر معروف هالیوود به جای باب راس نقاش مطرح تلویزیونی+عکس

21:45 - 27 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۷۴۴
جدیدترین تصویر از "رایان رینولدز" در فیلم "ددپول 2" منتشر شد. وی در این عکس در نقش "باب راس" نقاش معروف تلویزیونی ظاهر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدیدترین تصویر از "رایان رینولدز" در فیلم "ددپول 2" منتشر شد. وی در این عکس در نقش "باب راس" نقاش معروف تلویزیونی ظاهر شده است.

رایان رینولدز

نسخه دوم فیلم سینمایی "ددپول" به کارگردانی "دیوید لیچ" یکی از خبرسازترین فیلم‌های سال 2018 به حساب می‌آید. این فیلم در ابتدا با دعوا و جنجال بین "رایان رینولدز" و کارگردان قبلی فیلم شروع شد و قدرت بازیگر هالیوودی باعث شد تا مسئولین کمپانی کارگردان اثر را عوض کنند.

براساس آخرین اخبار این فیلم که در حال حاضر در مرحله فیلمبرداری به سر می‌برد، 1 ژوئن 2018 اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

مونرا باکین، جاش برولین، رایان رینولدز، تی جی میلر، برینا هلیبرند و کاران سونی از جمله بازیگرانی هستند که در "ددپول 2" نقش‌آفرینی می‌کنند.

از نکات جالب این پروژه همکاری پنج فیلمنامه نویس برای نگارش فیلمنامه دد پول 2 است به صورتی که دو عضو فیلمنامه را نوشته و دو نفر دیگر شخصیت پردازی‌ها تکمیل کرده و نفر آخر تطبیق نهایی را انجام داده است.

ددپول فیلمی ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام است. این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ هشتمین فیلم در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *