اُفت و خیز دلار در صرافی‌ها / نرخ از ۴ هزار و ۱۰۰ تومان عبور کرد

14:16 - 27 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۷۱۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بررسی هفتگی نرخ دلار در صرافی‌ها نشان می‌دهد که میانگین نرخ دلار در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن با رشد ۳۹ تومانی روبرو بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، روند هفتگی قیمت دلار در بازار آزاد حاکی از آن است که نرخ در روز شنبه ۲۰ آبان ماه سال جاری با رقم ۴ هزار و ۸۳ تومان کار خود را آغاز و در روز پنج شنبه ۲۵ آبان ماه با نرخ ۴ هزار و ۱۰۰ تومان به کار خود پایان داده است.

روند قیمتی دلار در هفته گذشته نشان می‌دهد که نرخ در روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه با رقم ۴ هزار و ۱۳۶ تومان بیشترین رقم را تجربه کرده است و در روز شنبه با نرخ ۴ هزار و ۸۳ تومان کمترین رقم را در هفته گذشته به خود اختصاص داده است.

بررسی هفتگی قیمت دلار حاکی از آن است که نرخ در هفته‌ای که گذشت با روند صعوی کار خود را آغاز و این روند تا روز دوشنبه که بیشترین نرخ نیز در این روز بوده ادامه داشته است و پس از آن با روند نزولی قیمت روبرو بوده ایم و این روال تا پایان هفته ادامه دار بوده است.

 در این میان روند قیمتی دلار از بیشترین تا کمترین نرخ، تفاوت قیمت ۵۸ تومانی را تجربه کرده است.

گفتنی است میانگین نرخ دلار در هفته گذشته با درنظرگرفتن ۵ روز کاری رقم ۴ هزار و ۶۷ تومان بوده که نسبت به میانگین نرخ دلار در هفته قبل با رشد ۳۹ تومانی روبرو بوده است.

اُفت و خیز دلار در صرافی‌ها /  نرخ از 4 هزار و 100 تومان عبور کرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *