رقبایم در بارسلونا بازی می‌کنند/ امید زیادی به کسب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا دارم

11:18 - 27 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۷۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال جوانان ایران گفت: رقیبانم در بارسلونا بازی می‌کنند اما من هم امید زیادی به کسب جایزه بهترین بازیکن آسیا دارم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، طاها شریعتی دفاع میانی تیم جوانان و نوجوانان فوتبال ایران با درخششی که در ترکیب تیم نوجوانان ایران در جام‌جهانی داشت، توانست یکی از سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان سال آسیا شود.

طاها شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در رابطه با حضورش در بین سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان سال آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحال شدم از این موضوع، چرا که تنها کمتر از یک ساعت است که متوجه این مسئله شدم. یکی از هدف‌هایم بود که به این جا برسم و از این مسئله بسیار خوشحالم.

وی افزود: در جام‌جهانی هم توانستم بهترین مدافع شوم اما از اینکه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان آسیا شدم بسیار خوشحالم.

مدافع تیم جوانان ایران پاسخ به این پرسش که چقدر امید داری تا جایزه بهترین بازیکن جوان آسیا را تصاحب کنی، تصریح کرد: آنطور که من متوجه شدم رقبایم دو بازیکن دیگر کره‌ای هستند که هر دوی آنها در بارسلونا بازی می‌کنند اما من در جام‌جهانی عملکرد خوبی داشتم. امید زیادی دارم که به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شوم، البته این تازه شروع راه است و هدف‌های بزرگی هم دارم.

شریعتی اضافه کرد: ما استعدادهای زیادی در فوتبال پایه داریم و شرایط هم روزبه‌روز بهتر می‌شود. امیدوارم این بهتر شدن سریع باشد و بازیکنان ما بتوانند در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی کنند.

وی در مورد اینکه فکر می‌کنی با توجه به درخششی که داشتی شانس لژیونر شدن داشته باشی تصریح کرد: لژیونر شدن و حضور در تیم‌های خوب دنیا آرزو و هدف هر بازیکنی است. البته من از وقتی که از اردوی تیم ملی بازگشتم تمرکزم را کاملا روی تیمم یعنی سایپا گذاشتم. درکل اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم از آن استقبال می‌کنم تا بتوانم در فوتبال پیشرفت کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *