برای قهرمانی در آسیا باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم/ رده پنجم و ششم جدول برای ما ایده‌آل است

8:16 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۷۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری گفت: فکر می‌کنم حضور در رده پنجم و ششم جدول برای ما بسیار ایده‌آل باشد.

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط تیمش در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما هفته گذشته با اینکه بازی خوبی مقابل گیتی‌پسند انجام دادیم اما نتوانتستیم پیروز شویم ولی تلاش می‌کنیم در هفته‌های پیش رو نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد اینکه چه رده‌ای برای شهروند ساری در جدول لیگ ایده‌آل است، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم حضور در رده پنجم و ششم جدول بسیار ایده‌آل باشد. ما تا همین‌جای لیگ هم نتایج خوبی گرفتیم و بهتر هم می‌توانیم نتیجه بگیریم.

بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری در خصوص شانس‌های کسب عنوان قهرمانی لیگ هم گفت: مس، گیتی‌پسند و تاسیسات دریایی همانطور که پیش‌بینی می‌شد شانس‌های کسب قهرمانی هستند و بازیکنان بزرگی هم دارند اما در کل این چند هفته پایانی بازی‌ها سخت‌تر است.

طاهری درباره اینکه آیا تیم ملی فوتسال کشورمان می‌تواند در مسابقات جام ملت‌های آسیا قهرمان شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه اکثر بازیکنان تیم ملی کشورمان عضو تیم‌های بالای جدول هستند مشکلی از بابت آمادگی ندارم فقط باید با تیم‌های بزرگی مانند ایتالیا، برزیل و اسپانیا بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند بتواند یکی از بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باشد، گفت: من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا نمایش خوبی در لیگ داشته باشم و به تیم ملی دعوت شوم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *