رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیش از ۱ میلیون هکتار از اراضی دولتی شهرستان کهنوج تثبیت مالکیت شد

11:07 - 27 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۶۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک کرمان گفت: کل اراضی دولتی و غیردولتی شهرستان کهنوج ۱ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۳۶۰ هکتار است که تاکنون میزان ۱ میلیون و ۲۷ هزار هکتار از اراضی دولتی این شهرستان تثبیت مالکیت شده است.

بیش از ۱ میلیون هکتار از اراضی دولتی شهرستان کهنوج تثبیت مالکیت شده استبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رضا طالبی زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان ضمن بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کهنوج گفت: اداره ثبت اسناد و املاک کهنوج با استفاده از نیرو‌های جوان و متخصص موفق شده عملکرد مناسبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته و تعامل بالای بین اداره ثبت اسناد و املاک رودبار جنوب و ادارات متولی امر زمین و مسکن بیش از ۹۰ درصد اراضی ملی این شهرستان جانمایی و تثبیت مالکیت شده است، افزود: میزان کل اراضی دولتی و غیر دولتی شهرستان کهنوج ۱ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۳۶۰ هکتار است که تاکنون میزان ۱ میلیون و ۲۷ هزار و ۵۷۸ هکتار از اراضی دولتی این شهرستان تثبیت و میزان ۱ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۵۱۲ هکتار نیز جانمایی شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان خاطرنشان کرد: نیرو‌های جدید با مطالعه و کسب تجربه باید میزان تخصص خود را افزایش دهند.

وی ادامه داد: برای داشتن انگیزه خدمت به مردم همیشه باید رضای خداوند متعال را در نظر گرفت.

شایان ذکر است مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان به همراه فرماندار کهنوج، امام جمعه این شهر و روسای ادارات از کارخانه تیتانیوم کهنوج بازدید و در خصوص رفع مشکلات ثبتی این مجموعه تصمیماتی اخذ شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *