کار سخت پرسپولیس مقابل پدیده/ استقلال در مشهد ۳ امتیاز را می‌خواهد

0:01 - 28 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۶۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان با برگزاری ۶ دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با برگزاری شش دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری خواهد شد.

سپیدرود - ذوب‌آهن/ ساعت ۱۴:۳۰ / ورزشگاه عضدی رشت

سپیدرود و ذوب‌آهن در شرایطی مقابل هم صف آرایی می‌کنند که در هفته‌های گذشته نتوانستند خوب امتیاز کسب کنند. سپیدرود از یازده بازی گذشته ۱۲ امتیاز دارد و ذوب‌آهن هم ۱۳ امتیاز کسب کرده است. همین مسئله شاید باعث شود دو تیم برای گرفتن هر سه امتیاز به زمین بروند.

سپاهان - تراکتورسازی/ ساعت ۱۴:۴۵ / ورزشگاه نقش جهان اصفهان

سپاهان بحران زده که با کسب ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد برای کسب سه امتیاز خانگی کار دشواری خواهد داشت. در طرف مقابل تراکتوریازی با یک امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان شرایط بهتری دارد، اما این تیم هم مانند میزبانش در گرفتن نتیجه انتظار‌ها را برآورده نکرده است. جدال تفکرات کرانچار و گل‌محمدی می‌تواند بر جذابیت‌های بازی بیافزاید.

سیاه جامگان - استقلال/ ساعت ۱۴:۴۵ / ورزشگاه ثامن مشهد

یکی از جذابترین بازی‌های این هفته در مشهد برگزاری می‌شود جایی که سیاه‌جامگان ته جدولی میزبان استقلال و شاگردان شفر است. سیاه جامگان از ۱۱ بازی گذشته فقط ۷ امتیاز دارند هر چند که رقیب پرمهره و پرستاره‌اش هم فقط ۱۲ امتیاز کسب کرده است. سه امتیاز این دیدار می‌تواند برای سیاه‌جامگان واستقلال حکم طلا را داشته باشد.

نفت تهران - سایپا/ ساعت ۱۵:۱۵ / ورزشگاه تختی تهران

تیم بحران زده نفت بعد از اینکه از حضور در لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد حالا باید خودش را مقابل تیمی ببیند که فوتبالی قدرتمند را بازی می‌کند. نفت درخشان کار بسیار دشواری مقابل سایپا و شاگردان علی دایی دارد. در این بین جدال دایی و درخشان هم می‌تواند بر جذابیت‌های بازی اضافه کند. نفت با ۱۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول و سایپا با ۱۴ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

فولاد خوزستان - پارس‌جنوبی جم/ ساعت ۱۴:۳۰/ ورزشگاه غدیر اهواز

یکی از داغ‌ترین با زی‌های هفته در شهر اهواز و بین دو تیم جنوبی برگزار می‌شود. فولاد تا اینجای فصل بسیار خوب کرده و در رده پنجم جدول قرار دارد این تیم با توجه به امتیاز میزبانی دنبال سه امتیاز کامل مسابقه است، اما در این راه رقیب سرسختی به نام پارس‌جنوبی جم دارد. شاگردان تارتار که صدر نشین لیگ هستند برای حفظ فاصله خود با پرسپولیس از صدر جدول باید فولاد را شکست بدهند، اما این مسئله کاری دشوار است.

پرسپولیس - پدیده/ ساعت ۱۷:۳۰ / ورزشگاه آزادی

مسلماً حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته بین پرسپولیس و پدیده خواهد بود. شاگردان برانکو با ۱۰ بازی و ۲۳ امتیاز در رده سوم جدول هستند و برای رسیدن به صدر جدول به سه امتیاز بازی احتیاج دارند هر چند این تیم یک بازی نسبت به پارس‌جنوبی و پیکان کمتر دارد. در طرف مقابل شاگردان مهاجری در تیم پدیده توانسته‌اند با کسب ۱۷ امتیاز از ۱۱ بازی گذشته در رده چهارم جدول باشند. این دو تیم در شرایطی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که آخرین تقابل آنها در این ورزشگاه در روز مسجل شدن جشن قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته بوده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *