رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور اورژانس هوایی تا شرایط سفید در مناطق زلزله‌زده

22:35 - 26 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۵۸۸
سرپرست اورژانس کشور در برنامه نبض درباره آخرین وضعیت زلزله زدگان و اقداماتی که توسط اورژانس انجام شد، گفت: به محض اطلاع از حادثه به همراه نماینده قصر شیرین در مجلس عازم منطقه شدیم.

به گزارش گروه جامعه ، پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور در برنامه نبض درباره آخرین وضعیت زلزله زدگان و اقداماتی که توسط اورژانس انجام شد، گفت: به محض اطلاع از حادثه به همراه نماینده قصر شیرین در مجلس عازم منطقه شدیم.

وی افزود: هفتاد آمبولانس را به ناوگان منطقه اضافه کردیم، بسیاری از پرسنل اورژانس به خاطر اربعین در ایلام مستقر بودند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: 100 تیم واکنش سریع نیز همراه آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌ها به منطقه اعزام شدند، اورژانس هوایی توانست از طلوع خورشید خدمت رسانی را آغاز کند و کمتر از 20 ساعت بیش از 7 هزار مصدوم به کرمانشاه منتقل شدند و همچنین تعدادی از بیماران را نیز به تهران و البرز و همدان منتقل کردیم.

کولیوند در ادامه بیان کرد: از تعداد 7350 نفر، 3778 نفر بستری شدند و بقیه تحت نظر قرار گرفتند و مرخص شدند.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه تمام مردم از خدمات وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور راضی هستند، ادامه داد: طی مدت سه روز 1505 عمل جراحی انجام شد که کار خیلی بزرگی محسوب می‌شود.

کولیوند با اشاره به اینکه دارو، تجهیزات و برآورده‌های خونی را به میزان کافی وجود تامین کردیم، ادامه داد: خوشبختانه از حیث منابع انسانی نیز کمبودی وجود نداشت.

وی گفت: هماهنگی‌های خوبی با ارتش نیز انجام شد و سپاه نیز کمک‌های زیادی انجام داد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: دو هواپیما نیز به عنوان اورژانس هوایی در اختیار ما قرار گرفت که توانستیم مصدومین را به تهران و همدان منتقل کنیم و همه این انتقال‌ها تحت تدابیر درست پزشکی انجام شد که این هواپیماها تا شرایط سفید در مناطق زلزله‌زده حضور خواهند داشت.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *