پوگبا و زلاتان آماده بازی با نیوکاسل هستند

0:01 - 27 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۵۵۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
دو ستاره شیاطین سرخ آماده حضور در ترکیب این تیم برای تقابل با نیوکاسل هستند.

به گزارش گروه ورزشی ، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی امشب (شنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس پذیرای نیوکاسل است که سرمربی پرتغالی این تیم خبر داد سه بازیکن مصدوم این تیم با پایان فرایند ریکاوری خود به شرایط بازی رسیده‌اند و می‌توانند در این بازی در ترکیب تیم‌شان قرار بگیرند.

ژوزه مورینیو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی باشگاه منچستریونایتد گفت: بازیکنانی که در تعطیلات لیگ در باشگاه ماندند از جمله آن بازیکنانی که به مصدومیت‌های جدی دچار شده بودند، ریکاوری کرده‌اند و آماده بازی هستند.

وقتی از آقای خاص پرسیده شد که «دقیقاً منظورتان کدام بازیکنان است؟»، او تأکید کرد: پل پوگبا، زلاتان ابراهیموویچ و مارکوس روخو.

سرمربی منچستریونایتد در تمجید از ستاره سوئدی خود خاطرنشان کرد: زلاتان بازیکن مهمی برای ما است و البته که از بازگشت او استقبال می‌کنیم. او شخصیتی فوق‌العاده دارد که با چنین مصدومیتی جنگید.

زلاتان اواخر فصل گذشته بود که در بازی با اندرلخت مصدوم شد و تا به امروز از ترکیب شیاطین سرخ به دور بوده است. روخو نیز در همان بازی دچار آسیب‌دیدگی شد. پوگبا هم در بازی با بازل در مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا آسیب دید و در بازی‌های اخیر نتوانست تیمش را همراهی کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *