اجرای فاز سوم طرح ارزیابی بهداشت محیطی، سلامت در بلایا و مبارزه با بیماری در مناطق زلزله‌زده

17:31 - 26 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۵۵۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش گفت: پس از اتمام فاز درمانی و اضطرار، خدمت رسانی به زلزله زدگان وارد مرحله ارائه خدمات بهداشتی شد و از شب گذشته طرح ارزیابی بهداشت محیطی، سلامت در بلایا و مبارزه با بیماری در مناطق زلزله‌زده آغاز شده است.

اجرای فاز سوم طرح ارزیابی بهداشت محیطی، سلامت در بلایا و مبارزه با بیماری در مناطق زلزله‌زدهبه گزارش گروه سیاسی ، امیر جلیل رجبی گفت: پس از اتمام فاز درمانی و اضطرار، خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان وارد مرحله ارائه خدمات بهداشتی شد و از شب گذشته طرح ارزیابی بهداشت محیطی، سلامت در بلایا و مبارزه با بیماری در مناطق زلزله‌زده آغاز شده و طی روزهای آینده ادامه می‌یابد.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: این خدمات با اعزام نه تیم بهداشتی شامل متخصص تغذیه، بهداشت محیط و روان و متخصص مبارزه با بیماری ها و اعزام خودروهای بهداشتی واکنش سریع و ارائه خدمات آموزش بهداشت فردی و اجتماعی و سمپاشی اطراف چادرهای محل اسکان زلزله زدگان انجام می‌شود.

ظبق اعلام روابط عمومی ارتش، فرمانده بهداشت، درمان و امداد این نیرو گفت: اعزام تیم هشت نفره متخصصین سلامت در بلایا جهت ارزیابی و مدیریت آسیب دیدگان که ضمن آموزش، کار برنامه‌ریزی و پژوهش جهت استفاده در بحران‌های آینده را انجام می‌هند نیز از جمله اقدامات در فاز سوم فرماندهی بهداشت، درمان و امداد ارتش خواهد بود.

 انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *