آنالیز تیم حریف را با فیروز کریمی در بیمارستان انجام دادیم/ روند گسترش فولاد رو به بهبود است

7:00 - 27 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۵۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: فیروز کریمی یک روز در یکی از بیمارستان‌ها بستری شد اما بازهم در چنین وضعیتی حتی شب را بیدار ماندیم و تیم حریف را آنالیز کردیم.

یک شب، با فیروز کریمی در بیمارستان مشغول آنالیز تیم‌ حریف بودیم/ روند گسترش فولاد رو به بهبود استبهزاد بشتایم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با پیروزی گسترش فولاد مقابل استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی سختی بود. به هر حال تیم حریف انگیزه زیادی داشت اما خدا را شاکریم که توانستیم حریف‌مان را شکست دهیم.

وی ادامه داد: در بازی استقلال سعی کردیم در نیمه دوم تغییر تاکتیک دهیم و خوشبختانه با تغییراتی که کادرفنی ایجاد کرد، توانستیم 3 امتیاز با ارزش مقابل استقلال خوزستان کسب کنیم. همیشه تلاش می‌کنیم تا روند پیروزی‌هایمان را افزایش دهیم.

مربی تیم گسترش فولاد تبریز در رابطه با مصدومیت متعدد بازیکنان گسترش تصریح کرد: مهم‌ترین دلیل مصدومیت‌ها عدم استراحت کافی، تغذیه مناسب و نبود جی پی اس است که به هر حال می‌توانند تاثیر بسزایی داشته باشند.

بشتایم افزود: اما خدا را شاکریم که با همت کادر پزشکی و دیگر اعضای تیم، روند مصدومیت بازیکنان روبه بهبود است تا بتوانیم در دیگر بازی‌های تیم، مقابل حریفان عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم. ما هر روز تلاش می‌کنیم تا روند فنی تیم هم بهتر شود.

مربی تیم گسترش فولاد عنوان داشت: فیروز کریمی یک روز در یکی از بیمارستان‌های شهر تبریز بستری شد اما در چنین وضعیتی بازهم شب را کلا بیدار ماندیم و تیم حریف را آنالیز کردیم تا برای مقابله با حریف‌مان، عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: فیروز کریمی مربی با دانشی است و از زمانی که هدایت گسترش فولاد را برعهده گرفته ، روند تیم به لحاظ فنی روبه بهبود است. مدیریت مناسبی هم پشت بازیکنان و کادرفنی تیم است که مطمئنا شرایط تیم روز به روز بهتر خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *