آغاز جمع اوری قلیان در تهران

11:40 - 26 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۴۸۶
رئیس پلیس پایتخت گفت: به غیر از قلیان سراهایی که مجوز قانونی دارند و قوانین و مقررات را رعایت می کنند با قلیان سراهای غیر مجاز برخورد می کنیم.

آغاز طرح برخورد با قهوه خانه ها و سفره خانه های تهران/ اصناف شئونات را رعایت نکنند پلمب می شوندبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار حسین رحیمی روز جمعه با اشاره به زلزله تاسف بار استان کرمانشاه این مصیبت را تسلیت گفت و از تلاش های عقیدتی سیاسی پلیس تهران در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کارکنان تقدیر کرد.

وی از تلاش های پلیس پیشگیری و کلانتری ها در اجرای مستمر طرح های رعد تشکر کرد و بیان داشت اجرای این طرح ها موجب افتخار و عزت پلیس تهران می شود.

وی افزود: اولویت کاری در کلانتری ها انضباط و آموزش، اطلاعات محوری و اشراف به جرائم حوزه استحفاظی و عملیات محوری و کشف جرائم است و بر اثربخشی واحدهای گشتی کلانتری ها در محلات به جهت ارعاب مجرمان و آرامش شهروندان تاکید کرد.

رئیس پلیس پایتخت ضمن ابراز تقدیر از تلاش های پلیس آگاهی اظهار داشت: شهروندان به پلیس آگاهی باور دارند و این پلیس در پایتخت قادر است پیچیده ترین جرائم را کشف کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص برخورد با قلیان سراها اعلام داشت: به غیر از قلیان سراهایی که مجوز قانونی دارند و قوانین و مقررات را رعایت می کنند با قلیان سراهای غیر مجاز برخورد می کنیم.

سردار رحیمی تاکید کرد: با آن دسته از قلیان سراهایی نیز که تنباکوهای اعتیاد آور عرضه می کنند برخورد می شود چرا که این تنباکو ها سلامت روانی و جسمی جامعه را به مخاطره می اندازند و موجب شیوع بیماری می شوند.

وی از اجرای طرح برخورد با صنوفی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند خبر داد و به هماهنگی های بسیار خوب پلیس و دادستان تهران و سایر مقامات قضایی اشاره کرد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *