اعزام 10 هزار نیروی کمکی پلیس برای تامین امنیت/ 436 کشته و 9388مجروح/دریافت اولین کمک خارجی از پاکستان

9:18 - 26 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۴۵۳
پنجمین روز امدادرسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه در حالی آغاز شده است که علاوه بر کمبود چادر،قطعی برق و آب، کمبود سرویس بهداشتی هم مشکلات بهداشتی مردم را دو چندان کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، با شروع روز پنجم امدادرسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه، مردم برخی روستاهای گیلانغرب، ازگله و سرپل ذهاب امیدوارند چادر به دست آنها برسد. هنوز هستند خانواده هایی که چادر دریافت نکرده و همچنان در فضای باز و در سرمای منفی صفر شب را به صبح می رسانند. امنیت منطقه با اعزام نیروهای کمکی پلیس تامین شده است. 

توضیحات رئیس اورژانس کرمانشاه در مورد ارسال کمک سازمان بهداشت جهانی برای زلزله زدگان
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۷
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/01']
راه اندازی پاسگاه های ثابت و سیار در مناطق زلزله زده
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۴:۱۵

سردار اسکندر مومنی جانشین رئیس پلیس کشور گفت: نا امنی زیادی در مناطق زلزله زده نداشتیم و تنها شاهد بی نظمی در توزیع اقلام امدادی بودیم. با حضور 10 هزار پلیس در مناطق زلزله زده وضعیت نظم و امنیت در حالت عادی است. 

وی ادامه داد: ایستگاههای ثابت و سیار پلیس در مناطق مختلف استان کرمانشاه راه اندازی شده است. 

مومنی با تشکر از مردم نیکوکار کشورمان از آنها خواست برای انتقال کالاهای امدادی و هدیه ها، شخصا اقدام نکنند چرا که باعث افزایش ترافیک و بی نظمی در مناطق زلزله زده می شود. 

 

ترافیک در مسیرهای منتهی به سرپل ذهاب
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۶
var player = videojs('player_589085_1397183',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/1397183',{},function (data) {}); }));
ترافيك سنگين در ورودی شهرستان سر پل ذهاب
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۴

به دليل حضور قابل توجه خودروهای حامل پوشاك و مواد غذایی مورد نياز زلزله زدگان، ترافيك در اين منطقه بسيار سنگين است

باران دوشنبه در کرمانشاه
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۳:۳۷

احمدی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه بارش باران در استان کرمانشاه آغاز می شود. بارش در این استان می تواند موجب آبگرفتگی معابر شود. 

بازهم نیاز به کمک هست، دیرتر به کرمانشاه سفر کنید
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۳:۲۱

سردار منوچهر امان اللهی رئیس پلیس کرمانشاه گفت: ظرفیت جاده های استان برای تردد خودروها در زمان زلزله جوابگو نیست و ترافیک در مسیرهای منتهی به سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی سنگین است. 

وی ادامه داد: از مردم می خواهیم از تردد با خودرو شخصی خودداری کنند و در صورت امکان با توجه به اینکه بازهم به کمک مردم نیاز است در چند روز آینده به کرمانشاه سفر کنند. 

مددكاران سازمان بهزيستی با حضور در روستای ازگله در حال بازی با كودكان زلزله زده هستند
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۲:۳۳
var player = videojs('player_770512_1397106',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/1397106',{},function (data) {}); }));
عیادت نماینده رهبر انقلاب از مصدومین زلزله کرمانشاه
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۴

حجت‌الاسلام تقوی به نمایندگی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در سه بیمارستان امام خمینی، سینا و فیروزگر تهران ضمن عیادت از مصدومین حادثه زلزله‌ی کرمانشاه، برای آنان آرزوی سلامتی و شفای عاجل کرد و‌ از زحمات شبانه‌روزی کادر درمانی و پرستاران قدردانی کرد.

نجات کودک 40 روزه تا التماس‌های مردی که 9 عضو خانواده‌اش را از دست داد
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۸

مردی التماس می کرد که 9 نفر از اعضای خانواده اش را در زلزله از دست داده است و من نگذارم دو نفر دیگر جان خود را از دست دهند.همسرش قطع نخاع شده بود. اینها بخشی از مشاهدات فرمانده گردان بهداشت و درمان غرب ارتش که به عنوان اولین پزشک در مناطق زلزله زده کرمانشاه حاضر شده بود.

گفت و گوی میزان با سرهنگ امیری را اینجا بخوانید.

ایران اولین محموله کمک های خارجی برای زلزله زدگان را از پاکستان دریافت می کند
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۸

پاکستان نخستین محموله امدادی را برای زلزله زدگان غرب کشور ارسال کرد. این محموله عصر امروز به فرودگاه مهراباد می رسد.

انتقاد نوجوان زلزله زده از ارسال لباس دست دوم و کهنه
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۰:۰۸
var player = videojs('player_951565_1396945',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/1396945',{},function (data) {}); }));
امکان بروز وبا در مناطق زلزله زده وجود ندارد
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۰:۰۱

معاون مرکز بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت گفت: در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، به علت سرمای هوا، امکان بروز و انتقال ویروس وبا وجود ندارد اما انتقال ویروس سرما خوردگی و ذات الریه افزایش یافته و امکان گزیدگی وجود دارد.

گفت و گوی میزان با نبوی را اینجا بخوانید.

ازیاد نان و آب در مناطق زلزله زده/ رها شدن نان ها کنار خیابان
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۹:۴۵

به دليل ازدياد نان و آب، هيچ استقبالي از آنها نمي شود و ميزان قابل توجهي نان بيات در خيابان ها رها شده است

مردم لباس کهنه نمی خواهند
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۹

متاسفانه تعداد زیادی لباس کهنه به ناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است که مورد استقبال مردم قرار نگرفته و در سطح شهر سرپل ذهاب رها شده است. 

حضور 10 هزار نیروی کمکی پلیس در مناطق زلزله زده
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۱

سردار اسکندر مومنی جانشین رئیس پلیس کشور گفت: برای تامین امنیت مناطق زلزله زده 10 هزار نیروی کمکی پلیس از سراسر کشور به استان کرمانشاه اعزام شدند. 

کمبود شدید سرویس بهداشتی در مناطق زلزله زده
۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۹:۱۸

براساس مشاهدات خبرنگاران میزان در سرپل ذهاب، به علت کمبود سرویس بهداشتی و جمع اوری نشده به موقع زباله ها، مشکلات بسیاری برای بهداشت شهر و مردم زلزله زده به وجود آمده است. 

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *