خیلی‌ها می‌خواهند از فوتبال خداحافظی کنم/ هنوز تصمیم نهایی برای ماندن یا جدایی از سپیدرود نگرفتم/ دوری‌ از رشت سخت است اما چاره‌ای نیست

10:12 - 28 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۱۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: خیلی‌ها می‌خواهند من از فوتبال خداحافظی کنم اما هنوز می‌توانم 5 یا 6 سال دیگر بازی کنم.

به گزارش خبرنگار گپروه ورزشی ، در روز‌های اخیر ماجرای جدایی حسین کعبی از تیم سپیدرود اوضاع شهر رشت را ملتهب کرده بود. با این حال مسئولان باشگاه از حل شدن مشکل این بازیکن می‌گویند. حسین کعبی در این خصوص گفت‌وگویی را با خبرنگار گروه ورزشی انجام داد که در زیر از نظر می‌گذرانید:

*مثل این که سپیدرودی‌ها مشکل شما را حل کردند و در این تیم ماندنی شدید؟

سپیدرودی‌ها لطف دارند، ولی هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است. نه من منصرف شدم و نه هنوز اقدامی کرده‌ام.

*ولی سپیدرودی‌ها را حسابی ترساندید. مشکلتان که مالی نبود؟

من اصلا نمی‌خواستم کسی را بترسانم یا برای این تیم ناز کنم. مشکل من واقعا خانوادگی است و اصلا مالی نیست. این کار‌ها را نکردم که به اهدافی برسم. من زمان زیادی صرف کردم تا فرزندم را در یکی از بهترین مدارس ثبت نام کنم و حالا انتقال آن به رشت خیلی سخت است. در این مدت کمی تحقیق کردم و نتوانستم مدرسه‌ای در آن سطح برای فرزندم در رشت پیدا کنم. از این رو انتقال او به این شهر برایم ممکن نشده است.

*در گفت‌و‌گو با باشگاه به چه نتیجه‌ای رسیدی؟

آنها که به من لطف دارند. مردم رشت هم همین طور. از ته دل می‌گویم که دوری من از مردم رشت خیلی مرا اذیت می‌کند و این موضوع که بخواهم مردم این شهر را رها کنم برای من سخت است. خدا می‌داند نمی‌خواستم آنها را اذیت کنم. من مدیون مردم این شهر هستم. بعد از دو سال دوری از فوتبال، به رشت آمدم و فوتبالم دوباره احیا شد. دوری من از مردم این شهر به شدت برایم سخت است، ولی چاره چیست.

*می خواهی از فوتبال خداحافظی کنی؟

چرا باید خداحافظی کنم. من هنوز می‌توانم پنج یا شش سال دیگر فوتبال بازی کنم. خیلی‌ها فکر می‌کنند من می‌خواهم خداحافظی کنم و خیلی‌ها هم نیت‌شان این است که من خداحافظی کنم ولی از این خبر‌ها نیست و حسین کعبی هیچ وقت از فوتبال خداحافظی نمی‌کند. حسین کعبی قول داده با تیم سپیدرود از فوتبال خداحافظی کند و آدمی هم نیستم که الکی حرف بزنم. من جنوبی هستم، عربم، حرفم را عوض نمی‌کنم. به خاطر دارید در برنامه ۹۰ و به عادل فردوسی‌پور گفتم به فوتبال برمی‌گردم و دوباره بازی می‌کنم. پس شک نکنید که من بی جهت حرفی را نمی‌زنم.

* با تیمی تهرانی مذاکره کردی و می‌خواهی رشت را ترک کند؟

من در تیم سپیدرود نه دنبال پول هستم و نه شهرت. من همه چیز دارم. فقط هدفم کمک به این تیم و خانواده‌ام است. روزی که به سپیدرود برگردم اگر مربی مرا نخواهد با افتخار روی نیمکت می‌نشینم. از روی سکو این تیم را تشویق می‌کنم. خدا همه چیز به من رسانده است. الان نیتم فقط کمک به مردم رشت و سپیدرود است.

*پس با این حساب برای بازی در تهران برنامه داری؟

هنوز چهار بازی به پایان نیم فصل مانده است. گفتم اول صبر کنم تا این چهار بازی تمام شود. آن وقت با توجه به شرایطی که رقم می‌خورد تصمیم می‌گیرم. هر کسی هم صحبت کند نمی‌تواند نظر نهایی بدهد که من می‌روم یا می‌مانم. اگر گفتند من ماندگار می‌شوم، ممنون می‌شوم و از مردم هم سپاسگزارم ولی مسئله من مالی نیست و مشکل من خانوادگی است بنابراین اگر شرایط مهیا شود در رشت می‌مانم.

*از بازی مقابل ذوب آهن در هفته دوازدهم بگو؟

هر ۴ بازی پیش روی ما سخت است و ذوب‌آهن هم با توجه به مربی، بازیکنان و مدیرعاملی که دارد از حریفان گردن کلفت ما به حساب می‌آید از این رو بازی سختی مقابل آنها داریم. امیرقلعه نوعی واقعا مربی خوبی است و سعید آذری از جمله مدیران فوقالعاده هستند.

*ولی شما میزبان هستید؟

میزبانی ما امتیاز خوبی است، هر چه باشد ما سپیدرود هستیم. هر تیمی به رشت می‌آید برای بازی برابر ما مشکل دارد. ما هوادارانی داریم که شریط رابرای آن‌ها سخت می‌کنند.

*حرف پایانی؟

حسین کعبی دلش و قلبش با مردم رشت است و جانش را هم برای این تیم و هوادارنش می‌دهد. مطمئن باشید قلبا نمی‌توانم این تیم را ترک کنم. امیدوارم بعد از این چهار بازی شرایط فکری و روحی من حل شود که به کارم در سپیدرود ادامه دهم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *