ضرورت ایجاد فرهنگ مشورت پذیری در ارکان مدیریتی/ تصویب تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در سازمان قضایی نیروهای مسلح

8:21 - 27 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۱۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
صادق منش گفت: هدف از تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد فرهنگ مشورت پذیری در ارکان مدیریتی و ارتقاء سازمان در امور مختلف است.

جعفر صادق منش مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با اشاره به تشکیل هیئت های اندیشه ورز در این سازمان گفت: هدف از تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد فرهنگ مشورت پذیری در ارکان مدیریتی و ارتقاء سازمان در امور مختلف است.


صادق منش با بیان سابقه‌ای از تشکیل اتاق فکر در این سازمان گفت: این مجموعه از ده سال قبل به‌صورت غیررسمی در سازمان شکل گرفت و در همین رابطه جلساتی برگزار شد که تشکیل گروه پژوهش‌ها از برکات این اتاق فکر بود.


وی افزود: در آن زمان شیوه‌نامه تشکیل اتاق فکر تدوین و آماده اجرا شد و در نهایت با تصویب شورای معاونین تصمیم گرفته شد که اتاق فکری محدود در اداره کل آموزش و پژوهش تشکیل شود.


صادق منش تصریح کرد: با حمایت‌های ریاست سازمان و معاون جدید توسعه مدیریت و منابع، سند اولیه تشکیل اتاق فکر مجدداً بررسی و با تغییر جزئی به تصویب رسید و اداره کل آموزش و پژوهش نیز به‌عنوان متولی دبیرخانه معرفی شد.


وی گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز در بخش‌های مختلف با اعضای ثابت و متغیر تشکیل خواهند شد و مدیران ذی‌ربط هم می‌توانند عضو فعال و دبیر اتاق‌های فکر باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *