آموزش‌ تخصصی «دفاعی و نظامی» به ١٠٠ هزار نفر در یک سال اخیر/ تقلیل ایست‌های بازرسی بسیج در خیابان‌ها و چهارراه‌ها

11:02 - 24 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۹۹۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این سازمان در یک سال اخیر به ١٠٠ هزار نفر در قالب ٤٣٠ گردان، آموزش‌های تخصصی «دفاعی و نظامی» ارائه کرد.

تا کنون بسیاری از افراد از سراسر کشور، تقاضای اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه را داشته اند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور صبح امروز در نشست خبر بیان داشت: از تمام کسانیکه در همان دقایق اولیه زلزله به صورتی پرتلاش وارد میدان شدند، از جمله دولت خوبمان، بسیجیان عزیزمان، ارتش قهرمانمان و پاسداران سبزپوش تشکر می‌کنم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: تا کنون بسیاری از افراد از سراسر کشور، تقاضای اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه را داشته اند.

وی افزود: سازمان بسیج مستضعفین در یک سال اخیر به ١٠٠ هزار نفر در قالب ٤٣٠ گردان، آموزش‌های تخصصی" دفاعی و نظامی" ارائه کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما در بسیج دور خودمان دیوار نمی‌کشیم، گفت: تعامل با بخش‌های مختلف دولت محترم، جزو اصول و قواعد کاری بنده است.

وی افزود: بنا داریم ایست‌های بازرسی بسیج در خیابان‌ها و چهارراه‌ها را تقلیل دهیم و این را به گشت‌های محله‌ای تبدیل کنیم.

غیب پرور با بیان اینکه قرار نیست فضای مجازی، قتلگاه جوانان ما باشد، اظهار داشت: استفاده از فضای مجازی باید برای جوانان ما قابلیت رشد ایجاد کند. با وزیر ارتباطات در این رابطه صحبت‌هایی داشته ام.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *