تصاحب عنوان برترین نوآور در ساخت اتومبیل های خودران توسط نیسان +عکس

23:00 - 23 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۸۷۷
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
مدل جدید خودرو برقی شرکت نیسان، که به عنوان پرفروش‎ترین خودرو برقی حال حاضر جهان محسوب می‎شود، از سوی انجمن فناوری‎های مصرفی(ces) به عنوان نوآوری برتر در زمینه خودروسازی انتخاب شد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، انجمن فناوری های مصرفی (ces) که هر ساله برگزار کننده نمایشگاهی برای معرفی و حضور نوآوری و ابدعات جدید در زمینه تکنولوژی است، مدل جدید نیسان لیف را لایق کسب جایزه‎ی بهترین نوآوری سال 2018 میلادی دانست و این عنوان را پیش از برگزاری نمایشگاه 2018 به این خودرو برقی شرکت نیسان ژاپن نسبت داد.

تصاحب عنوان برترین نوآور در ساخت اتومبیل های خودران توسط نیسان +عکس

بدین ترتیب مدل جدید نیسان لیف با میزان آلایندگی صفر موفق به کسب اولین جوایز نوآوری 2018 از انجمن ces شد. نیسان لیف جدید به واسطه‎ی تکنولوژی های « ProPILOT» و « e-Pedal » در زمینه هوشمندسازی و رانندگی خودکار جوایز «بهترین نوآوری مصرفی 2018» و « مدال افتخار برای داشتن دنیایی بهتر» را از آن خود کرد.

انجمن تکنولوژی های مصرفی هرساله در ماه ژانویه در نمایشگاه خود، زمینه گردهمایی شرکت‎های مختلف برای معرفی و عرضه تکنولوژی های جدید و نوآوری های مثمر ثمر جهت استفاده و سهولت بشر را فراهم کرده و به برترین نوآوری ها جایزه اهدا می کند. محل کنونی این نمایشگاه در دره لاس وگاس ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این نمایشگاه بازید برای عموم ندارد و فقط با مجوز می‌توان وارد آن شد.

 

 

منبع:  خودروکار

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *