فلاحت‌زاده: حداقل پنج، شش تغییر در نیم‌فصل خواهیم داشت/ بازیکنی می‌خواهیم که عصای دست تیم باشد

13:08 - 23 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۶۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: امیدواریم حداقل پنج شش تغییر در نیم‌فصل داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی ، فرشاد فلاحت‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در ابتدا به خاطر زلزله غرب کشور به هموطنان عزیزمان تسلیت می‌گویم. تیم استقلال خوزستان و نقاط قوت و ضعف این تیم را شناسایی کرده‌ایم. این تیم کادر فنی توانمندی دارد و امیدواریم که فردا با کسب سه امتیاز بازی سه چهار رده صعود کنیم.

وی در ادامه افزود: سه، چهار مصدوم داریم که یکی از آن‌ها رضا خالقی‌فر است که نتوانست به این بازی برسد.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص آخرین وضعیت میلاد فخرالدینی و آندارنیک تیموریان گفت: در حال حاضر آن‌ها دوران مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارند و قرار شده است که در اولین بازی نیم‌فصل دوم در اختیار تیم باشند. امیدوارم مشکلی نباشد و بتوانیم به نحواحسن از این دو بازیکن استفاده کنیم.

فلاحت‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا تعطیلات لیگ به سود گسترش فولاد بوده است یا به ضرر این تیم، گفت: ما به تازگی به تیم اضافه شده‌ایم و در این تعطیلات توانستیم کار‌های تاکتیکی را انجام دهیم. اگر بازیکنان مصدوم را داشتیم، شرایط‌مان بهتر هم می‌شد. با این حال بازیکنان با انگیزه خوبی داریم که تا حدودی توانسته‌اند تفکرات مربی را پیاده کنند.

وی در خصوص برنامه باشگاه گسترش فولاد برای جذب بازیکن در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل دوم تصریح کرد: فیروز کریمی به‌عنوان سرمربی با مشورت کادر فنی و مدیریت باشگاه تصمیماتی را می‌گیرد. در این راستا، سرمربی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. ما در نیم‌فصل بازیکنانی جذب خواهیم کرد که بتوانند برای رسیدن به مسیرمان کمک کنند. تلاش می‌کنیم در نیم‌فصل دوم در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم. امیدواریم حداقل پنج شش تغییر در نیم‌فصل داشته باشیم. بازیکنانی اضافه خواهیم کرد که عصای دست تیم باشند و به ما کمک کنند.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره علت جدایی مهرداد قنبری از این تیم گفت: قنبری ابتدای فصل دچار مصدومیت شد و پس از آن پیشنهاداتی از سایر تیم‌ها داشت و به صورت توافقی از گسترش فولاد جدا شد. امیدوارم قنبری به اهدافش برسد. فوتبال حرفه‌ای است و بازیکن یک روز می‌آید و یک روز هم می‌رود.

فلاحت‌زاده در خصوص وضعیت مصدومان گسترش فولاد خاطر نشان کرد: همان بازیکنانی که در دیدار قبلی مصدوم بودند، مصدوم هستند. محروم نداریم و فکر می‌کنم با بازیکنان جوان بتوانیم بازی خوبی برابر استقلال خوزستان انجام دهیم. شناخت خوبی از حریف داریم. عبدالله ویسی مربی بزرگی است و تیم‌های او باز‌ی‌های خوبی انجام می‌دهند. طبق آنالیزی که کرده‌ایم، توانستیم به خوبی نقاط ضعف و قوت استقلال خورستان را شناسایی کنیم و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی بار دیگر با این سؤال روبه‌رو شد که گسترش فولاد در نیم‌فصل دوم برای جذب بازیکن چه برنامه‌ای دارد که فلاحت‌زاده گفت: قطعاً برای نیم‌فصل برنامه خواهیم داشت و قصد جذب بازیکنانی را داریم. سعی می‌کنیم بازیکنانی جذب کنیم که نقاط ضعف تیم را برطرف کنند.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد وضعیت رضا خالقی‌فر گفت: هر بازیکنی مصدوم می‌شود، در اختیار کادر پزشکی قرار می‌گیرد. کادر پزشکی می‌گوید از بازیکن استفاده کنیم یا نه. پزشکان تیم گفتند خالقی‌فر ۵۰،۶۰ درصد آماده است و او به تمرینات گروهی اضافه شد، اما در نهایت تصمیم گرفته شد که به او فشار نیاوریم تا مصدومیتش تشدید نشود. خالقی‌فر یکی از بازیکنان باتجربه ما محسوب می‌شود.

فلاحت‌زاده ادامه داد: هر مربی آرزو دارد از بازیکنانش به بهترین نحو استفاده کند. هیچ ذهنیتی برابر بازیکنان نداریم و آن‌ها در اختیار کادر فنی هستند. در این مدت سعی کردیم وضعیت خط دفاعی را بهتر کنیم که در این امر موفق بودیم، در بخش تهاجمی هم کار کرده‌ایم. در بازی فردا شاهد بازیکنانی خواهیم بود که عملکرد بهتری در تمرینات داشته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم که در حادثه زلزله غرب کشور، خودش را در کنار هموطنان دید. کمک‌هایی هم از سوی باشگاه به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *