همکاری و هم‌افزایی خوب استانداری ایلام با قوه قضاییه/ همدلی همانند قبل ادامه خواهد داشت

8:01 - 24 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۶۱۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار ایلام با بیان اینکه همکاری و هم‌افزایی خوبی با قوه قضاییه داریم، گفت: ارتباطات، همکاری و همدلی استانداری ایلام با قوه قضاییه در سایر امور، همانند قبل ادامه خواهد داشت و اگر اقدامات و فعالیت های دیگری لازم باشد با تفاهم به زمینه های مشترک خواهیم رسید.

استانداریقاسم‌سلیمانی‌دشتکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره همکاری استانداری ایلام و  قوه قضاییه بیان کرد: هماهنگی و همدلی مناسبی بین همه نهادها در استان ایلام برقرار است.

وی با بیان اینکه استانداری ایلام با تمام اعضای شورای تامین استان هم گرایی و هم افزایی دارد، افزود: استانداری ایلام با قوه قضاییه در بحث‌های اجرایی و سایر موارد همکاری و هم افزایی خوبی دارد و امور با روال منظم خود در جریان است.

استاندار ایلام گفت: ارتباطات، همکاری و همدلی استانداری ایلام با قوه قضاییه در سایر امور، همانند قبل ادامه خواهد داشت و اگر اقدامات و فعالیت های دیگری لازم باشد با تفاهم به زمینه های مشترک خواهیم رسید.

سلیمانی‌دشتکی تصریح کرد: فعلا تمام توان خود را روی مسائل مربوط به رفت و برگشت زائران اربعین از مرز ایلام و رسیدگی به خسارت دیدگان زلزله اخیر گذاشته ایم که بعد از سرو سامان دادن به این امور سایر بحث های مربوط به استانداری را پیگیری و رسیدگی خواهیم کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *