رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش مالک باشگاه سیاه‌جامگان به شائبه استفاده تیمش از جادوگر

10:26 - 23 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۵۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: اگر ما نتیجه نگرفتیم زور تیم‌مان همین بوده و بعضی بازی‌ها هم اشتباهات خودمان باعث شده نتیجه نگیریم.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد اینکه شب گذشته یک شخص (جادوگر) در برنامه 90 مدعی شده سال گذشته بازی سیاه‌جامگان - پرسپولیس که با برتری تیم مشهدی و ماندن این تیم در لیگ برتر تمام شد را او باعثش شده، اظهار داشت: اینها حرف الکی است، من برای اولین بار بود که صدای این شخص را می‌شنیدم. اینها چرندیاتی بیش نیست.

وی در خصوص اینکه این شخص مدعی شده مسئولان سیاه‌جامگان آن زمان می‌خواستند به او 100 میلیون بدهند اما او گفته 30 میلیون می‌خواهد ولی در نهایت پولی نگرفته خاطرنشان کرد: این چه حرف‌هایی است، ما نه این شخص را دیده‌ایم و نه با او قراری گذاشته‌ایم. حتما آن 30 هزار نفری که روز بازی با پرسپولیس در ورزشگاه بودند را هم این فرد تحریک به تشویق می‌کرد!

مالک باشگاه سیاه‌جامگان درباره اینکه این شخص ادعا کرده بعد از اینکه از طرف این باشگاه پولی به او نرسیده، تیم سیاه‌جامگان را به خاک سیاه نشانده، گفت: واقعا همچین فردی با این قدرت وجود دارد؟ اگر ما نتیجه نگرفتیم زور تیم‌مان همین بوده و بعضی بازی‌ها هم اشتباهات خودمان باعث شده نتیجه نگیریم. اگر این طور بود که ما از زمان حضورمان در لیگ برتر همیشه صدرنشین بودیم.

عباسی افزود: این حرف‌ها و این چرندیات را از بیخ و بن تکذیب می‌کنم. اگر این فرد ادعای چنین قدرتی دارد چرا رئیس یه سازمان بزرگ نمی‌شود. من قبول دارم که بازی با پرسپولیس و ماندن ما در لیگ برتر به آن صورت معجزه بود اما این ادعاها کذب محض است.

وی گفت: ما برای داشتن تیمی خوب چند میلیارد هزینه می‌کنیم اگر این شخص ادعای چنین قدرتی دارد خب به صرفه است که 100 میلیون به آن بدهیم و تیم‌مان نتیجه بگیرد!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *