هیأت دولت فردا را عزای عمومی اعلام کرد

22:30 - 22 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۴۸۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
هیأت دولت در پی جان‌باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه غمبار زلزله غرب کشور، با صدور اطلاعیه‌ای فردا سه‌شنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش گروه سیاسی ،هیأت دولت در پی جان‌باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه غمبار زلزله غرب کشور، با صدور اطلاعیه‌ای فردا (سه‌شنبه،۲۳ آبان) را عزای عمومی اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

 

«بسمه تعالی»

 

«وَ بَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ»

حادثه تلخ و اندوهبار زلزله غرب کشور که جان باختن و مجروح شدن و بی خانمانی تعدادی از هموطنانمان در این منطقه و خصوصا مردم صبور استان کرمانشاه را در پی داشت، مایه تاسف و اندوه فراوان ملت ایران شد.

هیأت دولت ضمن عرض تسلیت این حادثه ناگوار به مقام معظم رهبری، ملت ایران و خصوصا مردم شهید پرور و جان برکف استان کرمانشاه و عموم بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار در غرب کشور و ضمن ابراز همدردی و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه، به جهت احترام به همه قربانیان و همدردی با خانواده محترم آنان و کلیه حادثه دیدگان، فردا سه شنبه بیست و سوم آذرماه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام می‌کند.

هیأت دولت همچنین ضمن تقدیر از کلیه نیرو‌های امدادی حاضر در مناطق زلزله زده، مجددا کلیه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی را موظف به ارائه خدمات به حادثه دیدگان کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *