آیت‌الله جنتی جان‌باختن جمعی از هموطنان در زمین‌لرزه غرب کشور را تسلیت گفت

12:01 - 22 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۲۸۰
رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدیده و آرزوی صحت و سلامت برای مجروحان و آسیب دیدگان این حادثه، گفت: از مسؤولان می خواهیم تمام اقدامات لازم را برای نجات هموطنان گرفتار زیر آوار‌ها و همچنین رسیدگی کامل به مصدومین حادثه بکار گیرند.
آیت الله جنتی خواستار اقدامات لازم برای نجات هموطنان گرفتار زیر آوار و رسیدگی به مصدومین زلزله شدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی جان باختن جمعی از هموطنان مان در زمین لرزه غرب کشور را تسلیت گفت.   

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه زلزله در مناطق غربی کشور بویژه استان کرمانشاه و جان باختن و مجروح شدن و وارد آمدن خسارات مادی به جمعی از هموطنان عزیز در استان کرمانشاه، موجب تألم و تأثر گردید.

اینجانب ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار و آرزوی سلامت و صحت برای بازماندگان و آسیب دیدگان، از خداوند متعال علو درجات را برای مرحومین و شفاء و سلامت را برای مصدومین و مجروحین این حادثه مسئلت می‌نمایم و از مسؤولین اجرایی و دست اندرکاران ستاد بحران کشور و نیز نیرو‌های زحمتکش امدادی می‌خواهم با تمام امکانات به کمک مردم شریف استان کرمانشاه که از این امر آسیب دیده اند بشتابند تا گوشه‌ای از آلام این هموطنان عزیز کاسته شود بعون الله تعالی.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری
 
 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *