ثابت شود سرپرست فدراسیون بوکس تخلف کرده، برخورد می‌کنیم/ داورزنی در انتخابات فدراسیون والیبال از کسی حمایت نمی‌کند

11:16 - 22 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۲۵۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: اگر احساس کنیم از طرف سرپرست فدراسیون بوکس تخلفی صورت گرفته و ثابت شود که انتخابات این فدراسیون زیر سوال رفته ما حتما برخورد خواهیم کرد.

شروین اسبقیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اعتراض اهالی بوکس به فعالیت‌های انتخاباتی افشین داوری اظهار داشت: تعدادی از اهالی بوکس به وزارت ورزش آمدند و با داورزنی دیدار و مواردی را عنوان کردند. اگر احساس کنیم از طرف سرپرست فدراسیون بوکس تخلفی صورت گرفته و ثابت شود که انتخابات این فدراسیون زیر سوال رفته ما حتما برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هنوز نتایج بررسی‌ها اعلام نشده و ما نه تنها اتفاقات فدراسیون بوکس که اتفاقاتی که در همه فدراسیون‌ها رخ می‌دهد را رصد می‌کنیم اما آنچه مسلم است ما با کسی تعارف نداریم و از هیچ کاندیدایی هم حمایت نمی‌کنیم.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در پاسخ به این سوال که‌ آیا احتمال تغییر سرپرست فدراسیون بوکس وجود دارد، تصریح کرد: این موضوع از اختیارات وزیر ورزش است اما برای این کار باید مستنداتی وجود داشته باشد. نامه‌ها و مواردی که اهالی بوکس ارائه داده‌اند هم در دست بررسی است.

اسبقیان در خصوص این که گفته می‌شود داورزنی در انتخابات فدراسیون والیبال از ضیایی حمایت خواهد کرد، گفت: چنین چیزی واقعیت ندارد. داورزنی در حال حاضر سرپرست فدراسوین والیبال است و قطعا از فرد خاصی حمایت نخواهد کرد. با توجه به روحیه‌ای که از داورزنی سراغ دارم او چنین کاری انجام نخواهد داد.

وی در مورد صحبت‌های بهرام شفیع مبنی بر این که اگر دوباره رئیس فدراسیون هاکی شد پس از 2 سال از سمتش استعفا خواهد داد، اظهار داشت: من در این خصوص صحبتی با شفیع انجام نداده‌ام و باید با او صحبت کنم اما رئیس فدراسیونی که انتخاب می‌شود باید برای 4 سال برنامه‌ریزی کند.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام سازمان بازرسی کل کشور، ما مکلف هستیم از حضور افراد بازنشسته در انتخابات فدراسیون‌ها جلوگیری کنیم. تنها در صورتی این افراد می‌توانند در انتخابات ثبت نام کنند که ایثارگر باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *