رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستور رئیس جمهور به استاندار کرمانشاه برای تسریع در روند کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان

10:28 - 22 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۲۱۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس جمهور در تماسی تلفنی با استاندار کرمانشاه در جریان تازه‌ترین گزارش وضعیت امداد رسانی و رسیدگی به زلزله زدگان این استان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.
دستور رئیس جمهور به استاندار کرمانشاه برای تسریع در روند کمک‌رسانی به زلزله‌زدگانبه گزارش گروه سیاسی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی یکشنبه شب پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه در تماس تلفنی با وزیر کشور در جریان روند امداد رسانی به زلزله زدگان و رسیدگی به وضعیت منطقه قرار گرفت و دستور داد تمام امکانات موجود کشور و بخصوص استان‌های همجوار در جهت اقدامات فوری و امدادی برای هموطنان گرفتار زیر آوارها، خدمات درمانی برای مصدومین و تامین احتیاجات لازم هموطنان آسیب دیده بسیج شوند.

رییس جمهور همچنین طی دستوری به معاون اول خود ماموریت داد تا ضمن مدیریت عالی موضوع جهت پشتیبانی کامل، مجموعه امکانات دولت و سایر نهاد‌های عمومی، نظامی و تشکل‌های مردمی را در این جهت بسیج نماید.

روحانی در تماس تلفنی امروز خود با استاندار کرمانشاه، دستورات لازم را برای بسیج همه امکانات دستگاه‌ها و نهاد‌ها جهت امداد رسانی به زلزله زدگان و رسیدگی فوری به وضع آسیب دیدگان و مصدومان صادر کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *