دیدار پاییزی امید حاجیلی با طرفدارانش/طنین حاجیلیتو در برج میلاد+ عکس

12:00 - 22 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۶۸۷۹
امید حاجیلی بعد از ماه صفر در 16 و 17 آذر ماه در دو روز پی در پی قطعات خود از آلبوم حاجیلیتو را برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدیدترین کنسرت "امید حاجیلی" خواننده پاپ کشور بعد از ماه صفر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه می رود.

امید حاجیلی
این هنرمند عرصه موسیقی پاپ علاوه بر خوانندگی، به فعالیت هایی مانند نوازندگی و آهنگسازی هم می پردازد اما به جرات می توان گفت که بُعد نوازندگی این هنرمند پر رنگ تر است.

حاجیلی در این برنامه قطعات "مجنون"، "بمب عشق"، "وقت گل نی"، "ای داد"، "ترک دیار"، "دلبر"، "رفتم از دست"، "حالا"، "وای وای"، "کوچه لر"، "نقش جمال"، "افتاد" و "اقاقیا" از آلبوم "حاجیلیتو" را برای مخاطبان اجرا می کند. 

محمدرضا مرادی، امید حاجیلی، فرهاد جهانی، امید جامع، ناصر عبدالهی و سمیه سلیمی ترانه این قطعات را سروده اند و حمیدرضا مرادی، امید حاجیلی و محمدرضا جوادی موزیک آن ها را نواخته اند همچنین امید حاجیلی، محسن شریفیان، ناصر عبدالهی و محمدرضا مرادی تنظیم آثار را برعهده دارند. 

امید حاجیلی
گفتنی است؛ امید حاجیلی استادِ اسبقِ دانشکده موسیقی صدا و سیما و استاد حال حاضر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است. نوازندهٔ حرفه‌ای ساز ترومپت که در بسیاری از آلبوم‌های موسیقی حضور داشته است، سابقه ده سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر فیلارمونیک تهران، ارکستر سمفونیکِ صدا و سیما و دیگر ارکسترهای کلاسیک که تا به امروز وجود داشته‌اند را در کارنامه اش دارد. آهنگسازی و تنظیم چندین قطعه در آلبوم‌های مختلف و همکاری با خوانندگانی چون علیرضا عصار، سیروان خسروی، محسن چاوشی (قطعه مردم آزار)، علی لهراسبی، خشایار اعتمادی، حامی، نیما مسیحا، شاهکار بینش پژوه، محمد زارع، جمشید عزیزخانی و ... از جمله فعالیت‌های این هنرمند بوده است.

کنسرت امید حاجیلی در روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 آذرماه در دو سانس 19:00 و 22:00 برگزار می شود تا مخاطبان در مجموع شاهد چهار اجرا در این دو شب باشند. 

 انتهای پیام/

 

 



 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *