خودرو پژو ۲۰۶ سرنشین هایش را حبس کرد +عکس

10:34 - 21 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۶۷۷۹
سخنگوی آتش‌نشانی ورامین گفت: بر اثر واژگونی یک خودروی پژو ۲۰۶، دو سرنشین خانم داخل خودرو محبوس شدند.
به گزارش گروه فضای مجازی ،  بهنام کرمانی با اعلام خبر واژگونی خودروی پژو ۲۰۶ در کمربندی ورامین ـ. پیشوا درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۷ صبح امروز حادثه واژگونی خودرو در کمربندی ورامین ـ. پیشوا به سامانه ۱۲۵ ورامین اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره دو و تیم نجات ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی ورامین به محل حادثه اعزام شدند.
 
خودرو پژو 206 سرنشین هایش را حبس کرد +عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ورامین ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با سه سرنشین خانم به هنگام حرکت در مسیر به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از واژگونی و برخورد با گاردریل‌های مسیر، در محل متوقف شده بود.
 
خودرو پژو 206 سرنشین هایش را حبس کرد +عکس

وی ادامه داد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان یکی از سرنشینان از داخل خودرو خارج شده، اما دو سرنشین دیگر همچنان داخل خودرو محبوس بودند که آتش‌نشانان به سرعت ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و پس از دقایقی با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی موفق شدند دو سرنشین محبوس شده را از داخل خودرو خارج کنند.
 
خودرو پژو 206 سرنشین هایش را حبس کرد +عکس

کرمانی تصریح کرد: هر دو سرنشین که دچار مصدومیت شده بودند برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند، در پایان پس از بازگشایی معبر و انتقال خودرو به حاشیه امن، محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد و عملیات در ساعت ۷:۴۱ پایان یافت.
 
خودرو پژو 206 سرنشین هایش را حبس کرد +عکس
 
منبع:تسنیم
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *