تولید قصه های آقای حکایتی 2 هنوز مشخص نیست

14:35 - 21 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۶۶۰۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر "آقای حکایتی" گفت: هنوز درباره تولید قصه های آقای حکایتی 2 هیچ چیز مشخص نیست و در این باره نتیجه ای حاصل نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، چندی پیش بهرام شاه محمدلو بازیگر شخصیت "آقای حکایتی" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی از تولید "قصه‌های آقای حکایتی 2" و بازگشت آن روی آنتن تلویزیون خبر داده بود.

آقای حکایتی

شاه‌محمدلو با اشاره به تاسیس مدرسه بازیگری توسط خودش، این آموزشگاه را زمینه ای برای تولید آقای حکایتی دو دانست و افزود: از چند روز آینده مدرسه بازیگری خاصی را برای گروه سنی کودک و نوجوان راه اندازی خواهم کرد. مجوز این آموزشگاه گرفته شده و کارهای مقدماتی آن انجام گرفته است. به امید خدا از آذر ماه این آموزشگاه هنرجو خواهد پذیرفت. این آموزشگاه و روند آموزشی آن قطعاً در تئاتر ایران بی‌سابقه است و بعد از راه اندازی آن اقدامات ابتدایی برای تولید "آقای حکایتی 2" شروع خواهد شد.

بهرام شاه محمدلو

امروز پس از گذشت بیش از دو ماه به سراغ این بازیگر رفته و جویای تولید این اثر شدیم.

وی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره روند تولید و پیشرفت مجموعه "قصه های اقای حکایتی 2" گفت: طرح ارائه شده اما هنوز درباره تولید این اثر هیچ چیز مشخص نیست و در این باره نتیجه ای حاصل نشده است. به محض معلوم شدن  تولید این پروژه خبر آن رسانه ای خواهد شد. 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *