هجمه شدید ارتش سایبری دشمن، نشان دهنده حقانیت راهی است که مسئولان ما انتخاب کرده‌اند

6:30 - 21 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۶۵۸۱
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هجمه شدید ارتش سایبری دشمنان اسلام از جمله آمریکا و صهیونیست‌ها علیه مسئولانی که در سنگر اول مبارزه برای احقاق حق و صیانت از نظام اسلامی و حقوق ملت هستند، نشان دهنده حقانیت نظام اسلامی و حقانیت راهی است که مسئولان ما انتخاب کرده‌اند.

آیت الله کعبیآیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، در خصوص علت هجمه بی‌وقفه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به نهادهای انقلابی نظیر سپاه پاسداران» و «قوه قضاییه» اظهار کرد: نهادهای حافظ حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های فرهنگی، امنیتی، دفاعی، قضایی، اجتماعی و سیاسی، مورد هجوم شدید ارتش سایبری دشمن هستند.

وی با بیان اینکه دشمن برای «تضعیف روحیه‌ها و ایجاد دلسردی»، «تشویش اذهان عمومی»، «پیشبُرد پروژه جنگ نرم» و «فشار بر مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی که در خط اول مبارزه علیه دشمن هستند»، به تضعیف نهادهای انقلاب و نهادهای حافظ حاکمیت روی آورده است، افزود: البته این توهم و خواب دشمن هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هجمه شدید ارتش سایبری دشمنان اسلام از جمله آمریکا و صهیونیست‌ها علیه مسئولانی که در سنگر اول مبارزه برای احقاق حق و صیانت از نظام اسلامی و حقوق ملت هستند، نشان دهنده حقانیت نظام اسلامی و حقانیت راهی است که مسئولان ما انتخاب کرده‌اند.

آیت‌الله کعبی در پایان تاکید کرد: افزایش فشار دشمن علیه نظام اسلامی، نشان‌دهنده عصبانیت شدید اوست و این عصبانیت شدید، نمایانگر شکست او در جبهه داخلی و عرصه بین‌الملل از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *