رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تلاش 8 روزه برای برپایی یک موکب

15:30 - 20 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۶۵۲۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مستند «اینجا بهشت است» با موضوع راه اندازی موکب شباب الامام الخامنئی در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا، شنبه 20 آّبان از شبکه افق پخش می شود.

موکب حسینیبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مستند «اینجا بهشت است» با موضوع راه اندازی موکب شباب الامام الخامنئی در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا، شنبه 20 آّبان از شبکه افق پخش می شود.

چند سالی است که پیاده روی اربعین حسینی، با شکوه هر چه تمام برگزار می شود، همایشی با حضور میلیون ها انسان دلباخته که بدون توجه به سختی راه، گام در این مسیر می گذارند.

در این بین بسیاری از ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز سعی می کنند در مسیر پیاده روی اربعین به ویژه جاده نجف تا کربلا، تا حد امکان به زائران حسینی خدمت کنند و موکب های پذیرایی از آنها را در آستانه اربعین برپا کنند.

مستند «اینجا بهشت است» درباره راه اندازی یکی از همین موکب هاست؛ گروهی از ایرانیان که طی مدتی بسیار کم یعنی هشت روز، موکبی را در فاصله یک کیلومتری کربلا و حرم مطهر امام حسین(ع) برپا می کنند و در این راه، همه سختی ها را به جان می خرند.

هر کس هر کاری از دستش بر می آید انجام می دهد و برای رسیدن به این هدف، یعنی برپایی موکب در موعد مقرر تلاش می کند تا موکب شباب الامام الخامنئی به موقع، در خدمت زائران حسینی باشد.

«اینجا بهشت است» کاری از مرک هنری رسانه ای محرم، شنبه 20 آبان ساعت 18:00 از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم ساعت 5:00 روز بعد روی آنتن می رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *