رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بهره برداری از زیرگذر آرش - اسفندیار تا ۴ ماه آینده

14:25 - 20 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۶۵۲۸
گروه مناطق: شهردار منطقه ۳ با اشاره به اینکه زیر گذر آرش- اسفندیار ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: امیدواریم حداکثر تا ۴ ماه آینده این زیرگذر به بهره برداری برسد.

زیرگذر به گزارش گروه جامعه ، مصطفی سلیمی اظهار کرد: پروژه زیرگذر آرش- اسفندیار ۱۲۰۰ کیلومتر طول دارد و هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. از آنجا که بستر این پروژه آماده بوده و تنها تاسیسات آن به اتمام نرسیده است، امیدواریم تا ۴ ماه آینده شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

وی در خصوص برنامه‌های ۶ ماه دوم سال جاری در این منطقه، افزود: اصلی‌ترین مشکلات منطقه ۳ ترافیک، آلودگی هوا و معضلات زیست محیطی است، که باید تا پایان سال برای آن‌ها برنامه ریزی کنیم.

شهردار منطقه ۳ با اشاره به تغییر کاربری‌ها در مناطق مرکزی و پر ترافیک تهران تصریح کرد: در این مناطق بافت‌های فرسوده به مرور زمان به بافت تجاری و اداری تبدیل شده است به طریقی که در طول روز تردد در این مناطق بسیار زیاد و در هنگام شب به حداقل می‌رسد.

سلیمی ادامه داد: این تغییر کاربری‌ها اشتغال و تجارت را به وجود آورده اند و از سوی دیگر ترافیک و آلودگی هوا بر اثر آن‌ها به وجود آمده است که باید به این مسائل نیز رسیدگی شود.

وی در خصوص اینکه از موضوعات داخلی منطقه نیز می‌توانیم به مسائل مالی اشاره کرد، یادآور شد: کاهش درآمد و هزینه‌های زیاد نگهداشت شهر از معضلات است که به همنی منظور باید هزینه‌های نگهداری شهر را به حداقل برسانیم. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *