پنج مصدوم در تصادف پراید و نیسان در منطقه مرزی گنبدکاووس

12:17 - 20 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۶۴۷۹
سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک گلستان از وقوع یک فقره تصادف رانندگی درجاده تنگلی - آق قلا در منطقه مرزی گنبدکاووس خبر داد و گفت: براثر این حادثه، پنج سرنشین این دو خودرو مصدوم شدند.
پنج مصدوم در تصادف پراید و نیسان در منطقه مرزی گنبدکاووسبه گزارش گروه فضای مجازی ، سرهنگ محمدرضا سراوانی در گفت‌و‌گویی از وقوع یک فقره تصادف رانندگی درجاده تنگلی - آق قلا در منطقه مرزی گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این حادثه رانندگی عصر روز گذشته (جمعه) و بر اثر ترکیدگی لاستیک یک دستگاه خودروی پراید که از آق قلا به سمت روستای تنگلی در حرکت بوده، رخ داد.

وی گفت: پس از ترکیدگی لاستیک خودرو و انحراف آن به سمت چپ، خودروی مذکور با یک دستگاه خودروی وانت نیسان که از سمت مقابل در حرکت بوده، بشدت برخورد می‌کند.
 
سرهنگ سراوانی اضافه کرد: دراین تصادف، راننده خودروی پراید به نام 'قربان محمد خوجه' ۴۵ ساله و نیز دو سرنشین آن به نام‌های 'بهزاد شرافت سید' و 'محسن شرافت سید' هر دو ۱۹ ساله که هر سه نفر ساکن آق قلا بودند و نیز راننده خودروی نیسان به نام 'ابراهیم خاوند' ۴۲ ساله و سرنشین آن به نام 'مریم اینچه برون' ۳۵ ساله دچار مصدومیت شدند.

سرهنگ سراوانی تصریح کرد: هر پنج مصدوم این تصادف رانندگی که از ناحیه سر و گردن، یا کمر و دست و پا دچار مصدومیت شده بودند، توسط مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ شهر اینچه برون به بیمارستان آل جلیل شهر آق قلا منتقل شدند.

به گفته سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک گلستان، خودرو‌های حادثه دیده این تصادف رانندگی نیز به پارکینگ مرزبانی منتقل شدند.

مقر هنگ مرزی اترک استان گلستان که مسئولیت حراست از مرز‌های خاکی جمهوری اسلامی ایران با ترکمنستان به طول تقریبی حدود ۳۵۰ کیلومتر را در محدوده این استان برعهده دارد، در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس مستقر است.

منبع:ایرنا
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *