سرپرست فدراسیون بوکس نباید کاری کند که خودش رئیس شود/ کارهایی که الان انجام می‌شود زرنگ‌بازی است

11:36 - 20 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۶۴۴۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی بوکس ایران گفت: حرف اصلی ما این است که سرپرست فدراسیون بوکس نباید کاری کند که خودش رئیس شود

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تعدادی از اهالی بوکس با تجمع مقابل وزارت ورزش نسبت به برخی اقدامات سرپرست فدراسیون بوکس اعتراض کردند. در این تجمع افرادی همچون علیرضا استکی، همایون امیری، رضا مهدی‌پور، مرتضی سپهوند، مهدی هاشمی، محمد عاشری و بیژن باتمانی حضور داشتند. با علیرضا استکی در خصوص این تجمع اعتراض‌آمیز گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

دلیل این که مقابل وزارت ورزش تجمع کردید چه چیزی بود؟

دلیل حضور ما مقابل وزارت ورزش این بود که با مسئولان این وزارت‌خانه صحبت کنیم تا انتخابات فدراسیون بوکس به صورت منصفانه‌ برگزار شود و همه گزینه‌های ریاست فدراسیون بوکس در شرایط یکسانی فعالیت انتخاباتی کنند و این گونه نباشد که یک نفر تمام امکانات را در اختیار داشته باشد و سایر کاندیداها نتوانند کاری انجام دهند. همین مسائل باعث شد با تعدادی از چهره‌های شناخته شده بوکس در اینجا حاضر شویم.

شما اعتقاد دارید که انتخابات فدراسیون بوکس در حال مهندسی شدن است؟

حرف اصلی ما این است که سرپرست فدراسیون بوکس نباید کاری کند که خودش رئیس شود. داوری مگر نمی‌گوید که جامعه بوکس او را می‌خواهد، پس از مسئولیت فعلی خود کنار برود و در شرایط مساوی با دیگر کاندیداها رقابت کند

داوری چه اقداماتی انجام داده که برای اهالی بوکس شائبه مهندسی انتخابات ایجاد شده است؟

او کارهایی انجام داده که نباید انجام می‌داد. این که اقدام به چینش هیئت‌ها می‌کند یا این که عذر مربی کوبایی را قبل از پایان قرارداداش می‌خواهد و اردوهای تیم‌های جوانان و بزرگسالان را منحل می‌کند و برای خودش تبلیغات می‌کند.

درباره انتخاب سرمربی تیم ملی هم معترض بودید؟

بحث این که احدی انتخاب شده نیست. داوری می‌توانست انتخاب سرمربی تیم ملی را به بعد از انتخابات فدراسیون موکول کند. امروز با امیررضا خادم و یکی از مسئولان حراست وزارت ورزش دیدار داشتیم. بدون شک اهالی بوکس حواس‌شان است و اجازه نمی‌دهند اتفاقات غیرمعمول رخ دهد.

صحبت پایانی.

برای ما فرقی ندارد چه کسی رئیس فدراسیون شود اما کارهایی که الان انجام می‌شود زرنگ بازی است امیدوارم در نهایت هر کسی که لیاقتش را دارد رئیس فدراسیون بوکس شود.

گفت‌وگو از آرش عبدی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *