مشکلات اسفبار برای دختری که پدرش کشته شده است+عکس

21:45 - 21 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۶۳۹۳
فیلم سینمایی "رودخانه تاریک" به کارگردانی "کلیو بارنارد" اکران بین المللی خود را 23 فوریه 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "رودخانه تاریک" به کارگردانی "کلیو بارنارد" اکران بین المللی خود را 23 فوریه 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

این فیلم داستانی درام و جنایی روایت می کند. دختری پس از پانزده سال به خانه بر می گردد. پیش از رفتن او پدرش طی حادثه ای به قتل می رسد و حالا بعد از بازگشت وی با مشکلات بسیری با خانواده خود مواجه می شود.

"راش ویلسون"، "مارک استنسلی"، "سین بین"، "کرید مایلز"، "شان اتوول"، "استیو گارتی" از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "رودخانه تاریک" به ایفای نقش پرداخته اند.

رودخانه تاریک

"مغرور بزرگ"، "آربور" و "دلیل" از جمله آثاری هستند که بارنارد پیش از این فیلم کارگردانی آنها را انجام داده است. نگارش فیلمنامه این اثر را نیز خود بارنارد بر عهده داشته است.

این فیلم در راستای فیلم های روانشناسانه محسوب شده و از تولیدات سینمای مستقل امریکا محسوب می شود. به همین دلیل همواره نمی توان برای این آثار که معمولا کم هزینه ساخته می شوند فروش بالایی را متصور شد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *