کپی برداری اوپل برای خلق شاسی بلند جدیدش! عکس

22:36 - 19 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۶۲۸۶
شرکت اوپل از اضافه شدن شاسی‎بلندی جدید با بهره‎گیری از پلتفرم شرکت پژو فرانسه، به خانواده‎ی بلندقامتان خود خبر داد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، شرکت خودروسازی اوپل آلمان پس از واگذاری به گروه خودروسازی پژو-سیتروئن در حال فرانسوی‎سازی مدل‎های خود است و اکثر خودروهای جدید این شرکت در حال گرفتن رنگ و لعابی فرانسوی و بهره‎مندی از پلتفرم‎های شرکت‎های پژو و سیتروئن هستند.

اوپل به تازگی از پیشرفت مراحل ساخت شاسی‎بلندی جدید خبر داده است و اقدام به انتشار نخستین تصویر و مشخصات اولیه از این مدلِ در دست ساخت خود، کرده است.

شاسی بلند جدید اوپل به بزرگی و هیبت پژو 5008 خواهد بود، از پیشرانه‎ی درون‎سوز بهره می‎برد و به احتمال فراوان نسخه‎ی تمام برقی و گزینه‎ی هیبرید نیز خواهد داشت. این مدل جدید همچنین بر روی پلتفرم مدل‎های پژو 5008 و سیتروئن C5 ساخته می‎شود و اولین خودرو اوپل خواهد بود که از پلتفرم فرانسوی EMP2 استفاده می‎کند.

کپی برداری اوپل برای خلق شاسی بلند جدیدش! عکس

شرکت اوپل هنوز اسمی برای این مدل جدید اعلام نکرده اما سال 2020 میلادی زمانی است که برای معرفی رسمی شاسی بلند جدید خود در نظر گرفته است.

شایان ذکر است که اوپل شرکت خودروسازی آلمانی است، که از سال 1929 تا 2017 میلادی به شرکت خودروسازی آمریکایی جنرال موتورز تعلق داشت و در ماه مارس امسال به قیمت 2.2 میلیارد یورو تحت تملک گروه PSA درآمد.

منبع: خودروکار

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *