صحبت‌های علی ضیا درباره ترانه عاشقانه‌اش/ «دلم گرفته از همه» را بسیاری دوست داشتند و خیلی‌ها هم نه

15:00 - 19 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۶۲۲۷
سیدعلی ضیا درباره ترانه عاشقانه‌ای که چندی پیش از وی منتشر شد، صحبت کرد و از انتشار قطعه دیگری پس از ماه صفر و یک کار با دکلمه خودش خبر داد.

صحبت های علی ضیا درباره ترانه عاشقانه اش/ یک دکلمه هم در راه استبه گزارش گروه فضای مجازی ، سید علی ضیا مجری تلویزیون که به تازگی ترانه‌ای از او منتشر شده درباره اینکه علاقه دارد این کار را ادامه دهد یا خیر، گفت: قطعا بیشتر از این علاقه‌مند نیستم ادامه دهم و همین قدر که گاهی اثری از من منتشر شود هم حال خودم را خوب می‌کند و هم امیدوارم که بتوانم حال دیگران را خوب کنم. ترانه دیگری هم رضا شیری از من خواهد خواند که فکر می کنم بعد از ماه صفر منتشر می شود و کاری هم هست که خودم دکلمه می کنم.

وی درباره بازخوردهایی که نسبت به ترانه‌اش دریافت کرد، ادامه داد: آن ترانه را بسیاری دوست داشتند و بسیاری هم دوست نداشتند با این حال ترانه به شبی تعلق داشت که حال خاصی داشتیم و رضا شیری در همان شب گیتارش را به دست گرفت و حتی قصدی بر انتشار هم نبود، اما منتشر شد.

گفتنی است، چندی پیش ترانه‌ای از سید علی ضیا با صدای رضا شیری منتشر شد که در بخشی از آن آمده بود:

«دلم گرفته از همه، تو قلب من جهنمه/ نگو به قلب من برو، دوست دارم فقط تورو
ستاره شبم چرا به غربتم نمیزنی/ به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی»

منبع: مهر

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *