۶۰ درصد زوار اربعین وارد کشور شدند/ خروج تعدادی زائر قانون شکن از طریق مناطق کوهستانی

11:31 - 19 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۶۱۸۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ورود ۶۰ درصد از زائران اربعین به کشور ،گفت: سوانح رانندگی منجر به فوت در اربعین امسال ۴۰ درصد کاهش یافت.

۶۰ درصد زوار اربعین وارد کشور شدند/ خروج تعدادی زائر قانون شکن از طریق مناطق کوهستانیبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار اسکندر مومنی صبح امروز در مرز مهران اظهار داشت: برنامه  اربعین امسال نسبت به سال گذشته با انظباط و امنیت و آرامش بیشتر برای زوار اربعین حسینی فراهم شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: زیرساخت‌ها نسبت به سال گذشته بهتر فراهم شده بود، حضوز همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ... گسترده تر شده بود.نیروهای مسلح ، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی با همه توان حضور داشتند، همه پلیس‌های تخصصی در این عملیات شرکت داشتند، پلیس مرزبانی، یگان ویژه، پلیس راهور، پلیس پیشگیری، پلیس امنیت و ... از جمله پلیس‌های حاضر در میدان بودند.

این فرمانده ارشد انتظامی اضافه کرد: با هماهنگی دستگاه‌ها و تلاش  امسال انضباط بیشتری بر تردد زوار حاکم بود و زائران در امنیت کامل به سفر رفته و در حال بازگشت هستند. 

سردار مومنی تصریح کرد: همکاری زوار با  پلیس بسیار خوب بود که همین موضوع باعث شد مدیریت سفر انجام شده و مشکلات نسبت به قبل کاهش یابد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه عبور غیر مجاز از مرزهای قانونی صورت نگرفت و تنها تعداد اندکی از محیط های اطراف و مناطق کوهستانی عبور کردند که برخی از آنان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده میزان سوانح رانندگی مرگبار در اربعین امسال در مقایسه با سال گذشته ۴۰  کاهش یافته است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *